Beste Highflowers,
Na mijn bezoek aan de laatste lanparty is het bloed weer gaan stromen, ondanks mijn moederbord reeds is overleden
moest ik een nieuwe kopen. Daardoor kwam ik op de Asus ROG Maximus IX Extreme uit ivm met zijn gunstige prijs:
Maarja die werk enkel op waterkoeling Dus ook maar een nieuwe kast besteld:
Thermaltake Core X71 Tempered Glass
Hiermee moet ik veel ruimte mee hebben om alles in te bouwen. Verder heb ik nog alles qua rads, fittings en pompen
van eerdere builds. Ook heeft deze kast geen Psu schroud waardoor je straks de psu mooi kan bewonderen.
De ASUS ROG Thor 850P deze moet ik nog aanschaffen maar dat komt later:
wat ik nog graad in deze build wil toevoegen:
de Touchaqua XYZ Reservoir
Bekijk bijlage 22962
Verder nog wel wat andere wensen maar dat komt later wel. Eerst maar de kast en moederbord onvangen en alles draaiend maken,.
Veel kijkplezier, ....
Na mijn bezoek aan de laatste lanparty is het bloed weer gaan stromen, ondanks mijn moederbord reeds is overleden
moest ik een nieuwe kopen. Daardoor kwam ik op de Asus ROG Maximus IX Extreme uit ivm met zijn gunstige prijs:
Maarja die werk enkel op waterkoeling Dus ook maar een nieuwe kast besteld:
Thermaltake Core X71 Tempered Glass
Hiermee moet ik veel ruimte mee hebben om alles in te bouwen. Verder heb ik nog alles qua rads, fittings en pompen
van eerdere builds. Ook heeft deze kast geen Psu schroud waardoor je straks de psu mooi kan bewonderen.
De ASUS ROG Thor 850P deze moet ik nog aanschaffen maar dat komt later:
wat ik nog graad in deze build wil toevoegen:
de Touchaqua XYZ Reservoir
Bekijk bijlage 22962
Verder nog wel wat andere wensen maar dat komt later wel. Eerst maar de kast en moederbord onvangen en alles draaiend maken,.
Veel kijkplezier, ....
Laatst bewerkt: