Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als "tweede" headset.
Heb al een Zalman 5.1 Theatre headset, maar die vind ik soms te zwaar.
Zocht daarom een lichte headset die ik snel op en af kan doen
Ik had een review gelezen daar stond in dat het verschil tussen de 450D en de 500D vooral was dat je filmpjes kan maken, een VGA scherm en iets meer megapixels is, waarbij je het verschil alleen kan zien met een goede lens,
daarna naar kamera-express geweest, en die gozer bevestigde dit beeld. dus heb ik het prijs verschil gewoon in de zak gehouden.
eigenlijk wilde ik een sony A330 kopen die bij de makro in de aanbieding was, maar die was al op, dus ik moest een andere nemen
Persoonlijk vind ik 'm iets te groot, toen ik een neiuwe gamingmouse zocht, tijfelde ik tussen de Mamba en X8, was toch de Mamba geworden.
De duimknoppen zijn wel geniaal!
Persoonlijk vind ik 'm iets te groot, toen ik een neiuwe gamingmouse zocht, tijfelde ik tussen de Mamba en X8, was toch de Mamba geworden.
De duimknoppen zijn wel geniaal!
Ik heb vandaag binnengekregen : EK-FC4890 CF - Nickel-Plated
Overgekocht van Mobomonster
ENORM verschil in tempratuur !
Gister met std. koeler 3Dmark gedraaid en werd 102 graden !
Nu net gedraaid met de nieuwe EK-FC4890 CF - Nickel-Plated en hij werd maximaal 45 graden ! :|
gister avond mijn 2 magnat zuilen weggebracht ter reperatie, ze zijn denk ik jaartje of 15 a 20 oud, de foam randen waren gescheurt, voor 80 euri word alles gemaakt