Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb ff een avondje zitten pielen met furmark en de AMD GPU Clock Tool, en nou loopt-ie op een rotsvaste 1000/4800 core/mem clock. Niet slecht voor een kaartje dat me 140 euro kostte
Juist helemaal niet, als je er een beetje verstand van heb
Dat is de Denon 1610 volgens mij. Heeft geen 1080P upscaling en audio gaat niet over HDMI. Oftewel als je een Blu-Ray/PS3 of zelfs PC ->HDMI (Video/Geluid) wilt aansluiten zal je nog steeds los met Coaxaal/Toslink of Analoog de audio naar de receiver moet sturen.
Denon begint pas leuk vanaf de 1910-2310. Maar de prijzen zijn veel te hoog van de nieuwe modellen. De 1909/2309 waren echt leuk geprijsd. Rond de 450,- en 600,- respectievelijk uit Duitsland vandaan. NL prijzen zijn absurd. Rond de 600,- voor de 1910 en 999,- voor de 2310. Terwijl ze maar in feite 1/2 HDMI porten toevoegen.
Gewicht is ook afgenomen en dat betekent alleen maar dat er kwalitatief minderen goede componenten gebruikt worden.
Marantz heeft ook leuke versterkers vanaf de 5000 reeks. Maar het is net hoever je wilt gaan met je budget. Alleen zo jammer altijd dat mensen die een All-in-one kopen van Sony/Panasonic/JVC etc niet weten wat ze missen qua geluid.
Mijn broer heeft ook een all-in-one van Panasonic. Hij is er blij mee maar ik vind het geluid om te huilen.