Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb die 2e gekregen van mijn oom maar hij doet het niet goed.. hij leest geen gebrande dvd+r schijven.. heel vaag. m'n moeder denkt dat het aan windows 7 ligt maar dat lijkt me niet en bij mij is het de 712A
Ik heb begin December een 5870 Vapor-X besteld en betaald bij Alternate.
3 dagen later kreeg ik via Track en Trace te horen dat mijn pakketje was geleverd, alleen heb ik nooit een postbode gezien en zelfs geen briefje door de bus waar het dan geleverd moest zijn. Dus meteen gebeld naar Alternate over wat er aan de hand was. Zij wisten het ook niet helemaal, en hebben TNT gebeld. TNT gaf aan dat er was getekend, alleen voor mij was dat door een totaal onbekende gedaan. Naam en handtekening waren niet bekend.
Alternate heeft gisteren geld terug gestort, omdat de levertijd ging oplopen naar half MEI 2010. Komt zojuist een buurvrouw van 5 huizen verderop.
'Uhm, ja, ik heb een kleine maand geleden een pakketje voor je aangenomen, maar dat was vlak voordat ik op vakantie ging. Die dag heb ik je niet meer kunnen bereiken, maar hier is hij.'
Ik heb dus zojuist een ''gratis'' 5870 Vapor-X gekregen
Het is niet Alternate, maar TNT die nu een deksel op de neus krijgt.
TNT had gewoon een briefje door de bus kunnen doen, het is daar en daar afgeleverd, succes. Maar zelfs dat hebben ze verzaakt. Daarom is het idd, mondje dicht, en genieten van de fout
Maar even serieus, het is inderdaad de fout van TNT geweest, en zij zijn ook degene de Alternate moeten betalen aangezien hun een pakket hebben "verloren".
Had er natuurlijk wel een smiley achter moeten zetten Nee bij een ballen-tent als Alternate doe ik ook helemaal niets laat ze maar stikken en hun klote service en veel te dure spullen. Was het bij mij standaard leverancier had ik er wel over nagedacht. Weet alleen niet wat ik had gedaan.
Het is niet Alternate, maar TNT die nu een deksel op de neus krijgt.
TNT had gewoon een briefje door de bus kunnen doen, het is daar en daar afgeleverd, succes. Maar zelfs dat hebben ze verzaakt. Daarom is het idd, mondje dicht, en genieten van de fout
Een paar dagen geleden nvidia 9800GT & 500 watt voeding gekocht. kwam uit op 248.- wat wel nog meevalt denk ik ^^ [ken er ook niet zo immens veel van].
Maarja, kaart presteert heel goed
Een paar dagen geleden nvidia 9800GT & 500 watt voeding gekocht. kwam uit op 248.- wat wel nog meevalt denk ik ^^ [ken er ook niet zo immens veel van].
Maarja, kaart presteert heel goed
correctie 9800gt begint bij 88,96 en wat betreft de voeding, er zijn nog genoeg voedingen over van 150+ euro hoor (SilentMaxx Fanless, Supermicro PWS, Chieftec MRG )