Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bij deze een gratis tip. Als je de volgende keer pc onderdelen gaat kopen kijk dan even hier Tweakers Pricewatch , hierop zie je van een flink aantal shops alle prijzen en weet je dus wat je kan verwachten, en hoeveel het ongeveer zou moeten kosten :icon_wink:
correctie 9800gt begint bij 88,96 en wat betreft de voeding, er zijn nog genoeg voedingen over van 150+ euro hoor (SilentMaxx Fanless, Supermicro PWS, Chieftec MRG )
Heb je het online gekocht en laten bezorgen of gewoon afgehaald?
Je kan altijd nog terug gaan en zeggen dat de kaart niet aan verwachtingen voldoet oid.
En dan je geld terug vragen.
Dan koop je hier in NL een Ati 5770 oid. (nog voor minder ook).
Je betaald welliswaar iets meer verzendkosten, echter wel een stuk betere kaart.
ik heb em deels gekocht voor het design moet ik toegeven maar de rest van de specs doe ik het ook wel voor hoor :033: nu nog het beeld op hd binnen laten komen en we zijn er helemaal klaar voor
Oeh nice, die hebben we hier ook.
Mocht je nog een leuke site vinden met tips&tweaks over deze router hoor ik het graag
Volgens mij gebruik ik de helft v/d features niet eens :043:
Verder dan de instellingen voor WPA/WPA2 enzo :')
Heheh, ik verwacht niet zoiets tegen te komen, maar je weet het nooit he
Het belangrijkste voor mij is dat die router ook aan de WAN kant een giegelbit aansluiting heeft en tests geven aan dat deze een gemiddelde WAN -> LAN snelheid kan halen van ~230 Mbit.
Dus hiermee verwacht ik wel even goed te zitten