Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oh ik zie nu idd dat het geen 45º fitting is. Dan ga ik wel even met freddy mailen (of zoiets, hoe doen jullie dat?). Dan ga ik wel voor die koolancefitting, 9E voor zo'n ding vind ik toch wel erg veel. Of voor deze dan hoef ik tenminste niet bij te betalen, daar heb ik niet zo'n zin in. Maar die is dan wel weer erg lelijk. Moeilijk...
Hebben jullie toevallig ervaring met de Corsair K90 toetsenbord? Deze wristpad van de Logitech G110 doet zeer aan m'n polsen na een tijdje typen.
Die K90 lijkt mij een top bordje, maar vraag me af hoe 'zwaar' dat nou echt typt? Denk BTW niet dat een MediaMarkt die heeft liggen, i.v.m. de prijs.
@ soppy: Nope Maar na 8 jaar en t winterse weer, werd het tijd voor n nieuw setje.
@ Zwelgje: Nou.. ik heb een C2 en daarvan zijn dr 3 beschadigd en 1 heeft dr zelfs een stukje rand af.
Nu dus C4 doppen gekocht (passen ook), omdat ik die mooier vond.