Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wiew, wat betaal je aan abbokosten in de maand? Mijne, ook T-Bereikloos, liep af in maart.. Maar gezien ik er alleen op achteruit ga heb ik nog niet willen verlengen
Wiew, wat betaal je aan abbokosten in de maand? Mijne, ook T-Bereikloos, liep af in maart.. Maar gezien ik er alleen op achteruit ga heb ik nog niet willen verlengen
Ik betaal de 1e 4 maanden 50% en daarna 37,50.
Ik had eerst een i-150 abonnement uit 2008 met 150 belminuten/sms en onbeperkt internet ( ECHT onbeperkt ) voor 30 euro per maand.
Het is misschien wat meer per maand maar ik krijg wel onbeperkt SMS'en en 1GB datalimiet met snelheid van 14 mbps. Als je goedkoper abbo neemt krijg je misschien wel 300 belminuten / smsjes maar ik bel ZOOOOO weinig en je hebt maar 500 mb internet wat 4 x trager is en als je er overheen zit heb je helemaal niets meer! En dat voor 7 euro per maand minder.
Hopelijk krijg ik hem over een weekje al :048::048: