Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een geinig dingetje is dat, erg klein ook. Had er een Intel D510MO voor liggen, alleen is die zo dood als een pier (niet getest na 2ehandse aanschaf ).
Vandaag een afval stukje RVS pijp meegenomen van de werf.
Daarna even iemand de kunst van het polijsten (zoals ze dat op 20 miljoen+ jachten doen) laten zien op DAT stukje pijp
Daarna even iemand de kunst van het polijsten (zoals ze dat op 20 miljoen+ jachten doen) laten zien op DAT stukje pijp
welke diameters zijn zulke pijpen te verkrijgen....40 of 50mm ?
tussendemper vervanger gekocht. Nadat vd week mijn spruitstukbouten in mijn blok afbraken door de overdruk . dikke 300 euro schade wat met een simpele dempervervanger van 6 tientjes voorkomen had kunnen worden.. Achja weer wat bijgeleerd.
welke diameters zijn zulke pijpen te verkrijgen....40 of 50mm ?
Deze pijp is 60mm OD 52mm ID, er is ook nog 70mm OD 62mmID dacht ik.
Ik denk dat alle standaard pijp maten wel te krijgen zijn. Zo lang het maar RVS is
Net wat bij highflow besteld. Alleen blijkt er dan weer 1 fitting niet te zijn. Weet iemand een goede vervanging die niet duurder is? Geen zin in wachten want als hij er snel is kan ik van het weekend het in elkaar geen zetten Bekijk bijlage 5015