Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hebben jullie toevallig ervaring met de Corsair K90 toetsenbord? Deze wristpad van de Logitech G110 doet zeer aan m'n polsen na een tijdje typen.
Die K90 lijkt mij een top bordje, maar vraag me af hoe 'zwaar' dat nou echt typt? Denk BTW niet dat een MediaMarkt die heeft liggen, i.v.m. de prijs.
Zat inderdaad te twijfelen tussen een SIII of een HTC One X.
SIII was bij de aankondiging een teleurstelling. Hij is van plastic, te groot, geen mooi design, kleuren zijn niet mooi. En vond hem nog te nieuw ivm kinderziektes e.d.
De HTC One X heeft zich al goed bewezen. De snelste Mobiel blijft nog de iPhone 4S. Maar ik wil nu eindelijk alles zelf kunnen beheren. Dus ga ik dit x niet verder met iOS. Jammer, maar steeds wachten op een JB ben ik ook beu.
Voor iOS ook 2x HTC gehad, de HD2 met WinMo6.5 was een ramp... hopelijk kan HTC mijn mening veranderen.
Heb zelf vandaag eindelijk mijn nieuwe (extra) toetsenbord binnengekregen:
Key Cool 87 met cherry mx brown switches.
Voor de duidelijkheid; het is een mechanisch toetsenbord zonder het nummerieke gedeelte. Lekker stevig met een stalen plaat voor op mijn stageplaats en als ik later dit jaar naar het buitenland ga. Heb ik toch een goed toetsenbord enkan mijn Deck Legend lekker veilig thuis blijven staan.