• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

vhrgamer's watercooled Cosmos S build.

Die van mij wou ook niet meer dicht, dit lag aan de fankabels die in de weg zaten. Dit merk je niet omdat hij er wel goed overheen valt maar bij het naar voren schruiven zaten de kabels in de weg
 
Dat 120mm rad zit er strak op. :cool:

Maareh:

vhrgamerCosmos.jpg


Supermooie foto! :023: (IMHO) Heel strak op één of andere manier.
 
kan nu even geen foto's nemen omdat mijn ex de camera heeft, maar ik moest toch echt een hoop van de achterste fans afdremelen.

Dat is sowieso het geval niet. Want ik kan heel erg goed zien dat de fans niet geraakt worden.

Die van mij wou ook niet meer dicht, dit lag aan de fankabels die in de weg zaten. Dit merk je niet omdat hij er wel goed overheen valt maar bij het naar voren schruiven zaten de kabels in de weg

Kijk zo'n tip moest ik hebben :)

Dat 120mm rad zit er strak op. :cool:

Maareh:

vhrgamerCosmos.jpg


Supermooie foto! :023: (IMHO) Heel strak op één of andere manier.

Thanks, en dat met een telefoon genomen :cool:

Alleen hier is het rondje niet rond zegmaar XD
 
Laatst bewerkt:
Ben net terug van taakstraf, briefje in de bus dat het bij de buren is geleverd, buren niet thuis. Schiet allemaal weer lekker op dus....

Ik heb even niet zo'n zin om er aan te werken, wil eerst het pakketje hebben.

Dus vanavond, misschien nog voor zessen, weer een updatje.
 
Update:

Eindelijk BitsPower zooi binnengekomen vandaag :D
TERING, wat zijn die schroefkoppelingen groot :S

2d10dfo.jpg


Dit 'ding' miste een rubbertje. Het rubbertje zat ook niet in het zakje helaas :(

2eebf49.jpg


En ik heb volgens mij een nep BP stop fitting van Freddy gekregen. Er staat namelijk geen logo op en hij ziet er lichter uit dan de andere BP fittingen.

10xrfh2.jpg


Smalle aansluiting.

2njimx2.jpg


Dit is voor mij geen optie.

2micyt.jpg


Het was even vechten maar het Blingbling resultaat is er om :D
De andere 2 aansluitingen lopen direct in de radiatoren.

2wh2xl5.jpg


Spot het 'batchverschil' :D

73c7id.jpg


De scheefgevijlde gaten vallen ook niet meer op. :)

2akedtt.jpg


Misschien vanavond nog een update. Heb er nu even de moed niet voor om er aan te werken :D

Dit weekend ben ik met m'n nieuwe boot rondjes aan het varen (als hij er dan al is, anders volgend weekend).

Ik maak dus rustig aan de kast af :)
 
Stomme vraag, maar is je cpu block correct gemonteerd? Logo staat namelijk zijdelings nu. Kweet niet eh, is maar een vraag :)

Idem dito probleem gehad bij een build bij een vriend, dat kleine hoogteverschil tussen de NB en cpu block, beide van swiftec, gelukkig kunnen oplossen dat het nog mooi was.
 
mooie update

dat met die nep bp stopkoppeling, wel ik ken het verhaaltje, Eddy van it-service heeft in z'n laatste BP doos ook schroefkoppelingen met en zonder bp logo gekregen, en Freddy van highflow nu ook al ..., bitspower is z'n naam schande aan het aandoen ... gelukkig zijn mijn vervangers vandaag binnen en mag ik die slechte terugsturen (morgen dus ...)
 
Dat ziet cool uit :D

Ik kan nu niet checken met dat rubbertje of het bij de andere D-Plugs het ook zo is.
Ik raad je aan om even dit ook te emailen naar info@bitspower.com
Meestal lost Bitspower het gelijk met je op.

De stopfitting hoort tegenwoordig zo denk ik, zie hier de site van Bitspower zelf:
http://www.bitspower.com.hk/catalog/product_info.php?info=p687_G1-4----------------------------.html
Er zat geen zakje omheen, omdat Bitspower twee per zakje levert.
Wij verkopen ze per stuk, dus moeten we eentje eruit halen, die heeft dan geen zakje :)


ps.
En over het matje, ik heb geen andere meer liggen. Heb alleen die nog.
 
ziet er goed uit, houd ons maar op de hoogte van de verdere ontwikkelingen +10

Thanks :)

Stomme vraag, maar is je cpu block correct gemonteerd? Logo staat namelijk zijdelings nu. Kweet niet eh, is maar een vraag :)

Idem dito probleem gehad bij een build bij een vriend, dat kleine hoogteverschil tussen de NB en cpu block, beide van swiftec, gelukkig kunnen oplossen dat het nog mooi was.

CPU blok is correct. Het is eigenlijk voor socket 775 ontworpen maar omdat bij core i7 (socket 1336) de cores een kwartslag gedraaid zijn is het aangeraden om het blok ook een kwartslag te draaien om zo de beste resultaten te behalen :).

mooie update

dat met die nep bp stopkoppeling, wel ik ken het verhaaltje, Eddy van it-service heeft in z'n laatste BP doos ook schroefkoppelingen met en zonder bp logo gekregen, en Freddy van highflow nu ook al ..., bitspower is z'n naam schande aan het aandoen ... gelukkig zijn mijn vervangers vandaag binnen en mag ik die slechte terugsturen (morgen dus ...)

Tsjah, even met Freddy bespreken dan maar he.

Dat ziet cool uit :D

Ik kan nu niet checken met dat rubbertje of het bij de andere D-Plugs het ook zo is.
Ik raad je aan om even dit ook te emailen naar info@bitspower.com
Meestal lost Bitspower het gelijk met je op.

De stopfitting hoort tegenwoordig zo denk ik, zie hier de site van Bitspower zelf:
http://www.bitspower.com.hk/catalog/product_info.php?info=p687_G1-4----------------------------.html
Er zat geen zakje omheen, omdat Bitspower twee per zakje levert.
Wij verkopen ze per stuk, dus moeten we eentje eruit halen, die heeft dan geen zakje :)


ps.
En over het matje, ik heb geen andere meer liggen. Heb alleen die nog.

Ik zal ze wel even mailen. Maar kun je ook niet even kijken in je magazijn of ze het allemaal hebben?

En heb je niet toevallig nog een stop fitting op voorraad die wel een logo heeft. Want daar heb ik hem eigenlijk voor gekocht en dat vind ik anders zonde van mijn 4 euro voor zo'n klein iets! ;)

En heb je niet toevallig van jouw build nog een dempingsmatje wat je mij (uiteraard tegen betaling ) toe kan sturen?

Ik wil dat gewoon goed hebben zegmaar :)
 
mooie update

dat met die nep bp stopkoppeling, wel ik ken het verhaaltje, Eddy van it-service heeft in z'n laatste BP doos ook schroefkoppelingen met en zonder bp logo gekregen, en Freddy van highflow nu ook al ..., bitspower is z'n naam schande aan het aandoen ... gelukkig zijn mijn vervangers vandaag binnen en mag ik die slechte terugsturen (morgen dus ...)

Nou ik denk niet dat het slecht voor het merk is, maar ze mogen het idd wel beter sorteren. Bij de Fillcaps staat bij de een wel een BP logo en bij de andere staat er gewoon BP in :S.

Doe dan gewoon 1 soort ipv 2 verschillende anders krijgen een boel mensen een verrassing in hun (zo strak mogelijke) build :(
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Y ydv - Yves - watercooled node 804 build Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
LoyalFoxx Evolv X Watercooled {COMPLETED} Gallery & Build Logs 20
C 1933 Philips 636A nagebouwd - watercooled PC Gallery & Build Logs 19
Enola strix 980ti watercooled temps Waterkoeling 7
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
T Watercooled GamePC Waterkoeling 4
N First watercooled setup Advies Waterkoeling Setup 5
H Silencio 550 watercooled Gallery & Build Logs 119
G [CLOSED] Quad core game pc watercooled Gesloten 2
S Temperatuur Radeon HD 7970 Watercooled Waterkoeling 4
H [CLOSED] Watercooled Systeem Gesloten 1
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
J Lian Li V2100 - Watercooled Gallery & Build Logs 22
Luculenus HD 6990 vs HD 7970 watercooled AMD / ATI 14
Luculenus [CANCELLED] Silverstone TJ11 watercooled, 3930k, asus rampage IV Verkocht 8
sir serial [VERKOCHT] Club3D 6990 (watercooled) Verkocht 6
l3p Watercooled Asus MARS II. Advies Waterkoeling Setup 39
S First watercooled PC 800D Gallery & Build Logs 3
H M'n Haf922 watercooled. Gallery & Build Logs 9
Baloo.be Powercolor HD5870 LCS (watercooled) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
W Watercooled-ITX Gallery & Build Logs 13
Colossus PowerColor HD5970 Watercooled Hardware & Software 1
P nieuwe watercooled case gekocht en ik heb een vraag Advies Waterkoeling Setup 29
koendb Cosmos S watercooled! Gallery & Build Logs 34
G Core i7 watercooled Waterkoeling 28
Joren Watercooled Devil- Rebuild Gallery & Build Logs 69
A Striker II formula watercooled. Gallery & Build Logs 7
Sp33dFr34k Cosmos S Watercooled Gallery & Build Logs 12
X GTX280 EK Watercooled Hardware & Software 30
Q Cosmos C700P Gallery & Build Logs 4
C Gezocht (help) Front I/O panel Cosmos S. Cases en Modding 4
Dave-V Cooler Master Cosmos 2 Gallery & Build Logs 36
arwin74 [CLOSED] Cosmos S(RC-1100) 5.25" drive bay cover Gesloten 2
Aequitis StrikeZero - Coolermaster Cosmos II Gallery & Build Logs 32
L Coolermaster Cosmos S Gallery & Build Logs 6
Asphiax Borg cosmos ii Gallery & Build Logs 152
R [CLOSED] Cooler Master Cosmos S Gesloten 4
M Waterkoeling inbouwen in Cooler Master Cosmos II Advies Waterkoeling Setup 13
Thieutje CM Cosmos II windowed side panel komt eraan !!! Cases en Modding 6
C Cosmos II fan control probleempje? Cases en Modding 0
L Phobya Gchanger 280 in Cosmos 1000? Cases en Modding 3
N Cooler Master Cosmos II RC-1200-KKN1 BLACK radiator vraag snel INFO gevraagd!! Advies Waterkoeling Setup 4
C [IN-ACTIVE] Cosmos CSX Wraith Verkocht 2
kier Cooler Master Cosmos II MbK Gallery & Build Logs 226
C [Worklog]cosmos pure black crosshair republic of gamers Gallery & Build Logs 18
Sw333t Vraag over Cosmos top paneel Cases en Modding 5
S Cosmos-S zij paneel Cases en Modding 4
S CM Cosmos 1000 en Swiftech MCR320-QP 360 rad Waterkoeling 7
R Cosmos S, AMD X6 advies nodig Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan