Tsjah loop is nu al draaiende, maar ik bestel hem vast voor volgende keer. Bedankt! :).
V vhrgamer Water knutselaar. 18 mei 2009 #241 Tsjah loop is nu al draaiende, maar ik bestel hem vast voor volgende keer. Bedankt! .
V vhrgamer Water knutselaar. 9 februari 2010 #243 Omdat ik eigenlijk nooit echt een eindresultaat van mijn build heb laten zien, bij deze: De binnenkant. De vulpoort. Ik heb een 120mm radiator achterop gemonteerd die word gekoeld door 2 Noctua's, de fittingen lopen door de behuizing heen. Maar hij doet het nog steeds niet.
Omdat ik eigenlijk nooit echt een eindresultaat van mijn build heb laten zien, bij deze: De binnenkant. De vulpoort. Ik heb een 120mm radiator achterop gemonteerd die word gekoeld door 2 Noctua's, de fittingen lopen door de behuizing heen. Maar hij doet het nog steeds niet.
Slader prof klikker 10 februari 2010 #245 laat in de thread effe weten wat je resultaten zijn van alle voorstellen, en hopelijk hebben we em binnenkort wel goed draaiende
laat in de thread effe weten wat je resultaten zijn van alle voorstellen, en hopelijk hebben we em binnenkort wel goed draaiende
Sanders Kapitein 10 februari 2010 #248 Dat is één geil kastje en waterkoeling zeg Wat is dat voor een NB koelertje? Laatst bewerkt: 10 februari 2010