• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

vhrgamer's watercooled Cosmos S build.

Kiekt is aan.

Dus jij kijkt morgen of je nog een stop hebt met logo, een stukje dempingsmat en een snelkoppeling met 2 rubbers. En dan kan je daar het rubbertje af halen omdat het anders niet in een envelop past. :)

Als dat zo is kan jij dat per envelop sturen en dan stuur ik jouw dit dempingsmatje + die stopfittingen :)

Goed plan ? :)

Nou ik denk niet dat het slecht voor het merk is, maar ze mogen het idd wel beter sorteren. Bij de Fillcaps staat bij de een wel een BP logo en bij de andere staat er gewoon BP in :S.

Doe dan gewoon 1 soort ipv 2 verschillende anders krijgen een boel mensen een verrassing in hun (zo strak mogelijke) build :(
dat die filports egaal zijn is goed, maar hun afdichters, daar moet gewoon dat logo op, het hoort zo, geeft echt zoveel meerwaarde !

foei bp, miss eens op XS tegen BP-vincent gaan klagen :p

Nou ik wil eerst even weten of jij er 1 met een rubbertje en een stop met logo op voorraad hebt :)

vhrgamer, ik heb op RRR forum er een topic over aangemaakt over die bp-stuff zonder logo om het probleem aan te kaarten

lijkt wel een ziektje, eerst krijg ik bp schroefkoppelingen zonder logo die er ook helemaal niet bp uit zien, qua kleur dan toch, nu 2 dagen geleden krijg ik te horen dat it-service ook van die stopfittingen zonder logo binnen heeft gekregen, (een hele doos nog wel) ...

thread@ RRR.com ;)

Lijkt me geen slimme zet, dan nemen ze precies dat weg wat hun fittingen zo gewild maakt. Dus of de prijs moet ook omlaag of ze gaan drastisch dalen in hun omzet, zou op een wat langer termijn dus averechts gaan werken ben ik bang.

Ze gaan ook gewoon bezuinigen. Ze maken het spul van goedkoper materiaal en ook de logo's laten ze achterwege. (imo)

maar dat doet hun naam dan wel niet echt veel goeds aan imho, nu bij it-service was er iets serieus misgegaan bij de groothandel ...

nu staan er daar tussen de schroefkoppelingen die valse, onder de BP-prijs, de bp 3/8" schroefkoppelingen ineens €1 duurder dan voorheen ... eigenaardig imho maarja, je moet ze ook kwijt ....

ik weet niet hoe het daarmee bij Freddy zit ...

vhr, zou je me even kunnen zeggen, jij hebt een TFC Exchanger 120

De afstan van de schroefgaten (midden ervan +-) tot aan het einde van dat stuk waar de fitting op moet, hoe lang is dat?, gewoon loodrecht proberen meten, vind niet direct een PDF sheet zoals je dat van PA's kan vinden ;)

2gwxpvm.jpg

de afstand van het rode lijntje ;)

Kleine Update:

Ik heb deze update vrijdag al geproduceerd maar kon hem toen niet posten. Dus bij deze :D

Ik heb het kabeltje van me pomp gesleeved. Ik had de 3 mm sleeve gebruikt wat ik niet had moeten doen. Het is tekort omdat het uit moest zetten XD

Ook ben ik begonnen met sleeven van de 8 pin CPU kabel. Maar dat volgt later.

Kan iemand bevestigen dat de draadjes weer goed in de molex connector zitten?

34guauf.jpg

Hier hoe mijn drainpunt, pomp en reservoir komen.

De temperatuur meter gaat uit de pomp en komt in het reservoir. Ja ik weet dat ze dicht achter elkaar zitten maar ik had er vast 2 besteld :p

Het reservoir komt met een BitsPower D-plug direct op de pomp te staan.

23ragj6.jpg

Morgen mijn envelop met D-plug van Freddy binnen als het goed is. Dus morgen meer!

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Y ydv - Yves - watercooled node 804 build Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
LoyalFoxx Evolv X Watercooled {COMPLETED} Gallery & Build Logs 20
C 1933 Philips 636A nagebouwd - watercooled PC Gallery & Build Logs 19
Enola strix 980ti watercooled temps Waterkoeling 7
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
T Watercooled GamePC Waterkoeling 4
N First watercooled setup Advies Waterkoeling Setup 5
H Silencio 550 watercooled Gallery & Build Logs 119
G [CLOSED] Quad core game pc watercooled Gesloten 2
S Temperatuur Radeon HD 7970 Watercooled Waterkoeling 4
H [CLOSED] Watercooled Systeem Gesloten 1
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
J Lian Li V2100 - Watercooled Gallery & Build Logs 22
Luculenus HD 6990 vs HD 7970 watercooled AMD / ATI 14
Luculenus [CANCELLED] Silverstone TJ11 watercooled, 3930k, asus rampage IV Verkocht 8
sir serial [VERKOCHT] Club3D 6990 (watercooled) Verkocht 6
l3p Watercooled Asus MARS II. Advies Waterkoeling Setup 39
S First watercooled PC 800D Gallery & Build Logs 3
H M'n Haf922 watercooled. Gallery & Build Logs 9
Baloo.be Powercolor HD5870 LCS (watercooled) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
W Watercooled-ITX Gallery & Build Logs 13
Colossus PowerColor HD5970 Watercooled Hardware & Software 1
P nieuwe watercooled case gekocht en ik heb een vraag Advies Waterkoeling Setup 29
koendb Cosmos S watercooled! Gallery & Build Logs 34
G Core i7 watercooled Waterkoeling 28
Joren Watercooled Devil- Rebuild Gallery & Build Logs 69
A Striker II formula watercooled. Gallery & Build Logs 7
Sp33dFr34k Cosmos S Watercooled Gallery & Build Logs 12
Xelation GTX280 EK Watercooled Hardware & Software 30
Q Cosmos C700P Gallery & Build Logs 4
C Gezocht (help) Front I/O panel Cosmos S. Cases en Modding 4
Dave-V Cooler Master Cosmos 2 Gallery & Build Logs 36
arwin74 [CLOSED] Cosmos S(RC-1100) 5.25" drive bay cover Gesloten 2
Aequitis StrikeZero - Coolermaster Cosmos II Gallery & Build Logs 32
L Coolermaster Cosmos S Gallery & Build Logs 6
Asphiax Borg cosmos ii Gallery & Build Logs 152
R [CLOSED] Cooler Master Cosmos S Gesloten 4
M Waterkoeling inbouwen in Cooler Master Cosmos II Advies Waterkoeling Setup 13
Thieutje CM Cosmos II windowed side panel komt eraan !!! Cases en Modding 6
C Cosmos II fan control probleempje? Cases en Modding 0
L Phobya Gchanger 280 in Cosmos 1000? Cases en Modding 3
N Cooler Master Cosmos II RC-1200-KKN1 BLACK radiator vraag snel INFO gevraagd!! Advies Waterkoeling Setup 4
C [IN-ACTIVE] Cosmos CSX Wraith Verkocht 2
kier Cooler Master Cosmos II MbK Gallery & Build Logs 226
C [Worklog]cosmos pure black crosshair republic of gamers Gallery & Build Logs 18
Sw333t Vraag over Cosmos top paneel Cases en Modding 5
S Cosmos-S zij paneel Cases en Modding 4
S CM Cosmos 1000 en Swiftech MCR320-QP 360 rad Waterkoeling 7
R Cosmos S, AMD X6 advies nodig Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan