AquaDragon
New member
Nou hier is mijn uitslag over Highflow en de Arctic Cooler Accelero S1 Rev.2.
Nou het gaat hier om mijn Videokaart XFX 8800GT 512DDR3 XXX alpha dog edition, ik vond dat de standaard cooler nogal veel herrie maakte en me videokaart was veel rond de 70 / 80 graden.
Dus dacht ik wil van die herrie af en vond dat de temperatuur ook wel naar beneden kon! vandaar dat ik deze accelero besteld heb :lol:
Had beetje gezocht op tweakers.net over vga cooling enzo.. toen kwam ik dus bij deze cooler en vond deze review : http://tweakers.net/productreview/6753/arctic-cooling-accelero-s1.html#r_2476669
Vond het dus zeer netjes en heb toen bij Highflow deze cooler besteld.
En kreeg gelijk bericht via mail dat het is overgekomen, en kreeg gelijk uitleg wat het beste is om tedoen bij het installeren van deze cooler op mijn videokaart.
Zeer netjes uitgelegt en het is prima gelukt :icon_mrgreen:
hij zit op mijn videokaart met een 80cm cooler maar als die herrie gaat maken zet ik er wel een 120cm cooler op ooit :lol:
Nou hier zijn wat foto's van mijn werk :
Netjes Met Alchol de rims schoongemaakt en de blokjes erop gezet
Hier zit hij dus netjes op de kaart met rubbertjes enzo
en hier zie je dus dat ik netjes mijn 80cm Cooler met Tie Wraps heb vast gemaakt
en dit is dus het resultaat :
Verder is dit de Temperatuur constant met me kast dicht :
Later zal ik meer posten over de temperaturen tijden het gamen
Bedankt Voor alle service via HighFlow top geregeld
zal zeker wel meer gaan bestelen als ik iets met cooling nodig heb :icon_mrgreen:
-AquaDragon Aka Stefan
Nou het gaat hier om mijn Videokaart XFX 8800GT 512DDR3 XXX alpha dog edition, ik vond dat de standaard cooler nogal veel herrie maakte en me videokaart was veel rond de 70 / 80 graden.
Dus dacht ik wil van die herrie af en vond dat de temperatuur ook wel naar beneden kon! vandaar dat ik deze accelero besteld heb :lol:
Had beetje gezocht op tweakers.net over vga cooling enzo.. toen kwam ik dus bij deze cooler en vond deze review : http://tweakers.net/productreview/6753/arctic-cooling-accelero-s1.html#r_2476669
Vond het dus zeer netjes en heb toen bij Highflow deze cooler besteld.
En kreeg gelijk bericht via mail dat het is overgekomen, en kreeg gelijk uitleg wat het beste is om tedoen bij het installeren van deze cooler op mijn videokaart.
Zeer netjes uitgelegt en het is prima gelukt :icon_mrgreen:
hij zit op mijn videokaart met een 80cm cooler maar als die herrie gaat maken zet ik er wel een 120cm cooler op ooit :lol:
Nou hier zijn wat foto's van mijn werk :
Netjes Met Alchol de rims schoongemaakt en de blokjes erop gezet
Hier zit hij dus netjes op de kaart met rubbertjes enzo
en hier zie je dus dat ik netjes mijn 80cm Cooler met Tie Wraps heb vast gemaakt
en dit is dus het resultaat :
Verder is dit de Temperatuur constant met me kast dicht :
Later zal ik meer posten over de temperaturen tijden het gamen
Bedankt Voor alle service via HighFlow top geregeld
zal zeker wel meer gaan bestelen als ik iets met cooling nodig heb :icon_mrgreen:
-AquaDragon Aka Stefan
Laatst bewerkt: