• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Interesse Check Phase koelers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht jij een chiller kunnen maken voor een geheel systeem waarbij de graden ongeveer tussen de 30-40 schommelen wat naar mijn idee al enorm bespaard in de grootte van zo`n chiller dan heb ik zeker interesse!

Om dan even een klein voorbeeldje te geven...
200mm x200mm x150mm in de maximale ruimte voor een chiller (In het geval van een chiller met behuizing is de ruimte 5 centimeter langer in enkel de lengte)

Ik ga er bij voorbaat al van uit dat dit niet mogelijk is want ik wil het liefst alles intern houden zodat het geen gedoe wordt wanneer ik de computer wil verplaatsen of naar een LAN party ga bij voorbeeld.
 
alles kan.

Koffiekan
Theekan
Melkkan
Waterkan

nee effe serieus. das wel erg klein ja voor een waterchiller. Je moet wel reel blijven natuurlijk. Want als je naar een lan ga ken je natuurlijk met snelkoppelingen alles zo af en aankoppelen. En be honest.. Hoe vaak ga je nou naar een lan party. 2 , 3 x per jaar.. Ik zal eens kijken hier wat ik kan doen. Ps een chiller weegt ook nogal wat. Maar 4 radiatoren gevult met water ook. Dus als je naar een lan gaat. Neem ik niet aan dat je met een case van 35 kg twv 3500 euro onder je arm gaat lopen :)
 
Hehe, dat klinkt ook erg onlogisch XD haha.

Awel, ik ga akkoord, in zekere zin en vraag ditmaal of het mogelijk is een chiller te maken van 400 bij 300 bij 200mm. Dat is overigens bijna het formaat van een normale computer.

Dan ga ik voor de verandering eens bureaumodden! In plaats van casemodden haha. Och ja, dat is ook overdreven... De behuizing van de chiller moet gewoon exact hetzelfde formaat hebben van een vak in mijn bureau (Wat overigens aan de zijkant open is waar ik bijvoorbeeld de radiator kan plaatsen )
 
Laatst bewerkt:
pm me maar komt t goed. alleen stel ik alles uit deze week ivm mijn oma vannacht is overleden.

Sent from my LG-P920 using Tapatalk
 
haha pas als ik alle 8 de units op de foto heb gezet 100 % af. Zit op een lading armaflex te wachten.. die is op na vandaag ;)
 
Haha,
Wat voor geluid maakt zo'n koeler nu ijgelijk?en wat ik me afvroeg,als je de temp bv op 15graden zet,zal hij dan dat proberen te houden onder load of moet je hem dan weer hoger zetten om 15 graden te houden
 
hij probeert hem dan altijd op 15 te houden. dmv een tempcontroller. Enigste wat je hoort is de fan. compressor hoor je amper.

Sent from my LG-P920 using Tapatalk

Teaser update!

custom evap 140cm lange flexhose! Temp is -65 graden

teaser.jpg
evaps.jpg
585grams2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor de slimmeriken. Nee dit is geen org LD. Maar eigen build in ld behuizing.

Sent from my LG-P920 using Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H Interesse in Custom waterkoeling Waterkoeling 8
M Waterkoeling interesse Waterkoeling 2
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
C Componenten check Advies Waterkoeling Setup 3
B Advies en final check Waterkoeling 5
S Eerste loop, controle check! Advies Waterkoeling Setup 2
MrGiorgio Animo check TP 12 Lan Party 28
Johnny Zack Snyder Announces BATMAN/SUPERMAN; Check Out The Official Logo Films / Movies 0
P Laatste check CPU Loop Advies Waterkoeling Setup 8
J Water loop check Waterkoeling 4
R Eerste waterkoeling, onderdelen check Advies Waterkoeling Setup 4
T Winkelwagen check/ fittings check/mogelijkheden check Advies Waterkoeling Setup 5
bundymania [Bundymania Review / Test] Der große Nvidia GTX580 Fullcover Wasserkühler Check ! HighFlow Product Reviews 0
K Winkelwagen Check.. GPU Waterkoeling GTX580 SLI Advies Waterkoeling Setup 12
P Laatste check op waterkoelingsetup Advies Waterkoeling Setup 8
M Laatste check, Advies Waterkoeling Setup 5
I Laatste check + vraagje matte black Rasa Advies Waterkoeling Setup 8
boefmans laatste check: wil volgende week bestellen :-) Advies Waterkoeling Setup 7
boefmans check een aantal vraagjes! Advies Waterkoeling Setup 26
T [check] 1155 systeempje Hardware & Software 8
S [check] is dit systeem goed en kloppend? Hardware & Software 28
Wally1987 [VERKOCHT] EK X58 fullcover? blokken [animo-check] EK suppreme HF Verkocht 11
Sw333t [INACTIVE] VOLTCRAFT Energy Check 3000 Verkocht 10
Vissa [VERKOCHT] Volledig Highend WC Set met evt GTX480! Check it out! Verkocht 20
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
Sanders [VERKOCHT] 2x Asus HD 5850 animo check Verkocht 16
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
B 3pin fan cable + connector to check fanspeed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
K Check mijn lijst watercooling - suggestie - advies Advies Waterkoeling Setup 26
MASTERBLASTER [CANCELED] animo check watergekoelde pc Verkocht 21
E Advies en check gevraagd - waterkoeling setup Waterkoeling 7
Nerd1979 Waterkoeling check gevraagd! Advies Waterkoeling Setup 4
D loop check Waterkoeling 13
Johnny Core i7 d0 overclock check Overclocking 6
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
wijthoef Laatste Check Hardware & Software 32
MrGiorgio Mobo check Hardware & Software 12
B LD PC-V2 Phase Change - Black XL Suction HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
X-Tripiot [IN-ACTIVE] Cascade Phase koeler. -110 Graden Verkocht 0
X-Tripiot [CANCELLED] Phase Change opruiming!! Verkocht 8
X-Tripiot [CANCELLED] Nventi Mach 2 GT Phase Change vapochill koeler Verkocht 6
X-Tripiot [CANCELLED] Mach 2 GT phase koeler, vapochiller, -70 graden Verkocht 0
X-Tripiot [VERKOCHT] Vapochill Lightspeed Phase change koeler Verkocht 18
ForresT Phase Change Cpu/Gpu Block Overige Koeling 12
Zwelgje [INACTIVE] Phase Change Unit Gevonden 2
Freddy LittleDevil Phase Change Units en Behuizingen combi's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
brinkdinges Phase 2 Casemodding Gallery & Build Logs 40
P Phase Change Koeler voor S1366? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Foxdelta-Mods Vapochill / Phase Change Overige Koeling 9
P Phase Change Koeling Overige Koeling 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan