Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
HAllo X Tripiot, je mailbox is weer effe vol, dus ja dan maar hier even posten
Ben gelukkig vandaag, de eerste is binnengekomen!!! leuk, leuk! Je hebt inderdaad best een stevige doos nodig om het in te verpakken . Anders zend ik je deze even terug zodat je de tweede hier in kan steken ))) lol
Weet je toevallig of deze de lichtere of zwaardere versie is? Kan ik beginnen inbouwen in ofwel de computer ofwel de telescoop
Bedankt alvast voor levering 1, zal mijn handen vol hebben dit weekend.
Stuur je wel een fototje door, wanneer de camera gekoeld is, kwestie van de promotie van je chillers
Ik heb geprobeerd alvast wat te door te lezen, maar wat voor een chiller heb ik nodig voor mijn 5960 en titans? Zou fijn zijn als ze rond de 40 onder bench blijven.
Ik heb geprobeerd alvast wat te door te lezen, maar wat voor een chiller heb ik nodig voor mijn 5960 en titans? Zou fijn zijn als ze rond de 40 onder bench blijven.
is de Hailea Chiller HC-250A - 265 Watt geschikt voor GPU en CPU? Ik heb een titan X en een i7 4790k. Ik zou graag willen weten of hier iemand ervaring mee heeft en wat de koelprestaties zijn van dit apparaat.
Of moet ik dan allemaal aanpassingen doen aan het apparaat?
is de Hailea Chiller HC-250A - 265 Watt geschikt voor GPU en CPU? Ik heb een titan X en een i7 4790k. Ik zou graag willen weten of hier iemand ervaring mee heeft en wat de koelprestaties zijn van dit apparaat.
Of moet ik dan allemaal aanpassingen doen aan het apparaat?