• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Animo check TP 12

Gaan we naar TP 12 ?

• Totaal aantal stemmers
    29
  • Opiniepeiling gesloten .

MrGiorgio

De Planner
Het is al bijna december. Dat schiet al op dit jaar. Kortom 2014 staat voor de deur.

Is er ook belangstelling voor een HF meeting op TP 12 in Eindhoven op 18-20 april?

De afgelopen jaren (TP11 was ik zelf niet bij) vanaf 2010 t/m 2013 was Highflow erbij.

TP8 was leuk. De eerste keer dat we mekaar irl zagen en dat we mekaars waterkoelingen ook in het echie konden bekijken en bewonderen.

TP9 was groots! Iedereen die alleen de foto's had gezien van TP8 en spijt had gekregen dat die niet mee was geweest, was erbij. De hele middenas was van Highflow en het was een grote reunie.

TP10 was ook een feest der herkenning. Vooral de gigantische Caselabs kast van Homienator en de geniale Star Wars case van Asphiax staan me nog goed op het netvlies.

TP11 was ook een succes, maar ik kreeg het idee dat de belangstelling minder werd (ondanks dat de meesten van de harde kern er wel weer waren)

Of hebben we het eventjes gehad?

mixedup

Member
zowie is tp master altijd gezellig en elkaars cases zien vorig jaar alleen op zaterdag even wezen kijken ivm werk hoop er dit jaar weer de volledige dagen te zijn is het niet met hf ( hoop ik natuurlijk wel weer ) dan ben ik er met maat weer ;)

Thierry

perfectly imperfect
Ik wil ook weer komen, vorig jaar ook alleen op zaterdag wezen kijken maar toen gelijk spijt gekregen dat ik er niet de hele lan was.

enthernal

underwater
Ik ben ook zeker weer van de partij :) Ik lijk misschien al een paar maand van de aardbol verdwenen, maar da's omdat ik met al die drukte nauwelijks nog aan forums checken toekom :'( Een goede LAN zal me deugd doen :D

arwin74

Active member
uiteraard weer aanwezig, heb tegen die tijd me build helemaal klaar te hebben. weet het duurt nog ff, maar in het tempo dat me build nu gaat duurt het ook nog wel ff :p

Arwin

the_cyberspace

uber-prutser
Ah dat weet ik nog. Toen was je meen ik nog net niet (of net wel) vader geworden toch?
Haha toen zat de kleine uk nog in mama`s buik en hij kwam er in September pas uit. Ik denk dat ik toen net bekend had gemaakt dat ik papa zou worden inderdaad.

Als ik de volgende keer mee ga dan kan ik je wel vertellen dat ik weer papa ben geworden als alles goed gaat.... ;)

Frostii

New member
Ben zeker van plan om te gaan! Of het me toegelaten wordt... druk met school en nog geen idee hoe het zit met de liquide middelen!

MrGiorgio

De Planner
Toch nog een leuk en aardig ploegje die zouden gaan.
Dus zoals ik het nou inschat, komen we met n bescheiden ploegje op TP12.
Tot nu toe ruim 10 man, maar met Freddy en zn neefjes en zn broer en nog wat mensen die nog niet gereageerd hebben (Forseti, Demolisher etc) kunnen we toch wel 20 man op de been brengen.
Dat betekent dat als we het slim aanpakken, we die euro korting gewoon meepakken.

Ik zit erover te denken om een prijsje uit te delen aan diegene die de leukste foto op TP12 maakt van een vrouw met het HF logo of met Freddy ergens zichtbaar in beeld (niet gefotoshopt). Het hoeft niet perse een foto te zijn die is gemaakt in het Beursgebouw. Het mag ook in het hotel of in het steakhouse zijn. Of heeft iemand nog andere suggestie's?

BravoNijN

New member
tp 8 was mijn laatste daarna veel dreamhack gedaan en ga steeds naar drome ... (inschrijvingen voor drome zijn ook open maar kost wel wat www.drome.nl)
ga maar weer eens in eindhoven kijken

Bovenaan