Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Chiller heeft een instelbare controller die per 0.1 graad instelbaar is.
Laagst gemeten temperatuur is -27 graden getest met glycol.
Smallere condensor (23 cm) ivm hij deze in zijn case wilde verwerken.
Unit heeft overhit beveiliging, en is gezekerd. Bedradingen gesleeved
Geisoleerd met armaflex
Wat verandert het feit dat er een kleinere condensor inzit nu eigelijk?
Gewoon minder lager temp of minder warmtewatt energie(of mss is dat hetzelfde)
Ik hoop in ieder geval dat he nog
Mijn systeem koel kan houden
wat ook mooi is. is als je na en tijd toch zoiets hen van. damn.. ik had toch wel graag een vapo gehad. dan kun je m terug sturen. En kan de warmtewisselaar vervangen worden voor een flexhose met vapokop. waardoor je door de grote condensor een ss heb met hoge afvoer. Dus voor zware loads goed geschikt is.
wat ook mooi is. is als je na en tijd toch zoiets hen van. damn.. ik had toch wel graag een vapo gehad. dan kun je m terug sturen. En kan de warmtewisselaar vervangen worden voor een flexhose met vapokop. waardoor je door de grote condensor een ss heb met hoge afvoer. Dus voor zware loads goed geschikt is.
nou nee dat hoeft niet perse. zoals ik al zei, je kan het zo gek maken als je zelf wilt. ik kan op één unit ook twee koppen zetten. dus een voor cpu, een voor gpu. of twee cpu voor bij een sr2 dual socket bord.
ben er vrij zeker dat het nog een hele tijd gaat duren eer ik mijn nieuwe mobo plus cpu zal vervangen
(tenzij de cpu het vroegtijdig begeeft door op wonderlijke wijze zichzelf laat draaien op 5.4 ghz ofzo)
:eenhoorn::eenhoorn::eenhoorn::eenhoorn: