Vissa
Vissa!
Guys,
Ik heb besloten toch van mijn WC af te gaan en het weer bij simpele luchtkoeling ga behouden. Indien er geen interesse is dan blijft de set gewoon in de kast zitten. Gaat alleen weg bij serieuse interesse.
Waar bestaat de set uit?
- Laing D5 MCP655 met EK D5 X-TOP Rev. 2 en dempingsmat!
- EK Multioption RES X2 250 Advanced
- EK Supreme HF Full Nickel, vlek op de onderkant van de koelpasta, geen invloed op prestaties.
- XSPC RX360 Black + 3x 120MM Black Xigmateks
- EK GTX480 Fullcover block Nickel
- EK GTX480 Black Backplate
- UV White DangerDenn Tubing 3/8ID 5/8OD
- 16x Bitspower 10MM Schroeffitting, 3/8 ID 5/8OD
- 6x Bitspower Lowprofile black stops
- Bitspower verbindingsstuk G1/4 naar G1/4
- Kraan
- Spuitfles 1000ML
- 2 liter Thermochill EC6 Red KVS
- Silver Killcoil
- 2x Coollaboratory Liquid Ultra pasta
- Eventueel een dikke MSI GTX480! Zie een stukje hieronder!
En vast nog een hoop andere losse onderdeeltjes. Van alles wat erbij zit is de bon aanwezig. Ook alle doosjes en accessoires van elk onderdeel heb ik erbij. De set draait ongeveer een half jaar, waarvan vele onderdelen pas later zijn aangeschaft, nog jonger dus. Alles is echt in uiterste nieuwstaat!
De set heeft een hoop geld gekost, dit loopt richting de 850,- Ik vraag jullie dan ook om een fatsoenlijk bod. Voorlopig gaat er NIKS los weg, alleen als set dus!
Hieronder volgen een aantal foto's van de onderdelen. Ik heb een totaalfoto gemaakt met blaadje zodat te zien is dat deze spullen in mijn bezit zijn en werken. De rest van de foto's zonder blaadje, dit zijn foto's van de aankoop. Alle onderdelen draaien namelijk op dit moment nog rustig in mijn PC. Ga er vanuit dat alles in nieuwsstaat is, nergens een krasje of andere gekkigheid te bekennen!
Let op!
- Verkocht!
Groetjes,
Remco
Ik heb besloten toch van mijn WC af te gaan en het weer bij simpele luchtkoeling ga behouden. Indien er geen interesse is dan blijft de set gewoon in de kast zitten. Gaat alleen weg bij serieuse interesse.
Waar bestaat de set uit?
- Laing D5 MCP655 met EK D5 X-TOP Rev. 2 en dempingsmat!
- EK Multioption RES X2 250 Advanced
- EK Supreme HF Full Nickel, vlek op de onderkant van de koelpasta, geen invloed op prestaties.
- XSPC RX360 Black + 3x 120MM Black Xigmateks
- EK GTX480 Fullcover block Nickel
- EK GTX480 Black Backplate
- UV White DangerDenn Tubing 3/8ID 5/8OD
- 16x Bitspower 10MM Schroeffitting, 3/8 ID 5/8OD
- 6x Bitspower Lowprofile black stops
- Bitspower verbindingsstuk G1/4 naar G1/4
- Kraan
- Spuitfles 1000ML
- 2 liter Thermochill EC6 Red KVS
- Silver Killcoil
- 2x Coollaboratory Liquid Ultra pasta
- Eventueel een dikke MSI GTX480! Zie een stukje hieronder!
En vast nog een hoop andere losse onderdeeltjes. Van alles wat erbij zit is de bon aanwezig. Ook alle doosjes en accessoires van elk onderdeel heb ik erbij. De set draait ongeveer een half jaar, waarvan vele onderdelen pas later zijn aangeschaft, nog jonger dus. Alles is echt in uiterste nieuwstaat!
De set heeft een hoop geld gekost, dit loopt richting de 850,- Ik vraag jullie dan ook om een fatsoenlijk bod. Voorlopig gaat er NIKS los weg, alleen als set dus!
Hieronder volgen een aantal foto's van de onderdelen. Ik heb een totaalfoto gemaakt met blaadje zodat te zien is dat deze spullen in mijn bezit zijn en werken. De rest van de foto's zonder blaadje, dit zijn foto's van de aankoop. Alle onderdelen draaien namelijk op dit moment nog rustig in mijn PC. Ga er vanuit dat alles in nieuwsstaat is, nergens een krasje of andere gekkigheid te bekennen!

Let op!
- Verkocht!
Groetjes,
Remco
Laatst bewerkt: