Een extra
reservoir zal niets aan de prestaties van je set toevoegen. Maar als je het mooi vind...waarom niet.
Een onderdeel aan je set toevoegen is altijd de boel leeg laten lopen, instaleren en opnieuw lektesten.
Of je moet de kringloop vol me snelkoppelingen zetten op plekken waar je later iets erbij denkt te gaan zetten. Afhankelijk van de rest van de set heb je daar wel een sterke
pomp voor nodig om die extra weerstand van de snelkoppelingen goed op te kunnen vangen.
Deze en
deze snelkoppelingen hebben een stuk minder weerstand voor de waterdoorstroom dan de meeste.
Zijn bv erg handig wanneer je ze voor en achter een waterkoelblok van de graka zet. Kan je redelijk gemakkelijk van graka wisselen. Iets wat bij sommigen vrij veel voorkomt.
Maar om er later iets nieuws tussen te zetten is leeg laten lopen en daarna pas instaleren denk ik de beste optie. Kan je altijd nog wat spelen met gedachtes om de kringloop te verbeteren of te veranderen. Al die snelkoppelingen ertussen moet je ook van houden wat uiterlijk betreft.
Alhoewel ik wat dat betreft wel zeer tevreden ben met die
koolance extreme flow snelkoppelingen:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3AL7I5EO6ps]YouTube -
Koolance QDC Extreme Flow[/ame]