tommienator
New member
(De log staat al langer op HWI, maar dacht hem eraan hier ook te posten, dus berichten zijn gewoon gekopieerd en worden vanaf nu mee geüpdatet net zoals de andere sites.)
Hey iedereen,
Even een kleine aankondiging...
Dit keer wordt er een Cooler Master Storm Trooper gemod, deze is ter beschikking gesteld door Cooler Master Nederland! Thnx alvast hiervoor Marco.
Voor de mensen die een beetje benieuwd zijn achter deze case, hoe hij is, welke features hij allemaal ter beschikking heeft... Ik heb Hier een review over de case geschreven. Alvast veel leesplezier toegewenst .
Maar als dat gepraat stelt uiteraard niets voor, vandaar.... Hier enkel klikjes van de case!
(het lijkt beschadigd, maar is echter niet zo.)
Zoals je kan zien, een top case, zeker voor die prijs!
Nu, De hardware
Cpu: Intel Core I7 860.
Moederbord:Evga P55 FTW.
Geheugen: 8GB Corsair XMS3 1600mhz Quad kit, cooled with Corsair Dominator air flow fan.
Grafische kaart: 2x MSI GTX460 Hawk's (custom bios.).
PSU: Cooler Master Silent pro 850 watt.
SSD's/HDD's: 1x Corsair Force 3 120GB, 2x Corsair Nova Series 32GB en 1x WD Green Power 1TB 64MB.
Case: Cooler Master Storm Sniper.
Dan, De waterkoeling
CPU Block: EK Waterblocks HF Supreme plexi top block.
Pomp: phoyba DC-12 400 pomp.
Res: Phobya Balancer 150 black nickel.
Fittingen: Een variatie aan rechte/45° en 90° 13/19 fittingen.
Tubing: 13/19 Feser Company UV Blue tubing.
En eventueel als ik er zin heb zoveel geld aan uit te geven, gaan de graka's ook op water.
Voila, dat was het zo'n beetje. Nu een kleine bestelling plaatsen (want het grote gedeelde heb ik al.), en dan zien jullie mij volgende keer weer in een volgende aflevering met een update !
Gtrz
Hey iedereen,
Even een kleine aankondiging...
Dit keer wordt er een Cooler Master Storm Trooper gemod, deze is ter beschikking gesteld door Cooler Master Nederland! Thnx alvast hiervoor Marco.
Voor de mensen die een beetje benieuwd zijn achter deze case, hoe hij is, welke features hij allemaal ter beschikking heeft... Ik heb Hier een review over de case geschreven. Alvast veel leesplezier toegewenst .
Maar als dat gepraat stelt uiteraard niets voor, vandaar.... Hier enkel klikjes van de case!
(het lijkt beschadigd, maar is echter niet zo.)
Zoals je kan zien, een top case, zeker voor die prijs!
Nu, De hardware
Cpu: Intel Core I7 860.
Moederbord:Evga P55 FTW.
Geheugen: 8GB Corsair XMS3 1600mhz Quad kit, cooled with Corsair Dominator air flow fan.
Grafische kaart: 2x MSI GTX460 Hawk's (custom bios.).
PSU: Cooler Master Silent pro 850 watt.
SSD's/HDD's: 1x Corsair Force 3 120GB, 2x Corsair Nova Series 32GB en 1x WD Green Power 1TB 64MB.
Case: Cooler Master Storm Sniper.
Dan, De waterkoeling
CPU Block: EK Waterblocks HF Supreme plexi top block.
Pomp: phoyba DC-12 400 pomp.
Res: Phobya Balancer 150 black nickel.
Fittingen: Een variatie aan rechte/45° en 90° 13/19 fittingen.
Tubing: 13/19 Feser Company UV Blue tubing.
En eventueel als ik er zin heb zoveel geld aan uit te geven, gaan de graka's ook op water.
Voila, dat was het zo'n beetje. Nu een kleine bestelling plaatsen (want het grote gedeelde heb ik al.), en dan zien jullie mij volgende keer weer in een volgende aflevering met een update !
Gtrz
Laatst bewerkt: