V vincent Gouden member 29 maart 2024 #21 Ondertussen nieuw bankie, vloerkleed en meubels aangeschaft
V vincent Gouden member 29 maart 2024 #22 Verder nog wat akoestische panelen besteld, komen nog dikke zwarte gordijnen
V vincent Gouden member 30 maart 2024 #23 Schuimpjes zijn binnen helaas had ik zwart besteld maar ze lijken grijs
Freddy Administrator Forumleiding 25 juni 2024 #27 Nice! Mooi ingericht, je hebt er de tijd voor genomen zie ik
V vincent Gouden member 25 juni 2024 #28 Ja je moet echt de waterwaarden goed hebben zeg maar de nitraat en fosfaat op 1 op 10 en de ph x kh 7 om 8 dan moet je de co2 op 30 ppm hebben
Ja je moet echt de waterwaarden goed hebben zeg maar de nitraat en fosfaat op 1 op 10 en de ph x kh 7 om 8 dan moet je de co2 op 30 ppm hebben
Freddy Administrator Forumleiding 26 juni 2024 #29 Toen ik in mijn tienertijd nog bij mijn ouders woonde, waren aquariums een grote hobby van mijn pa. Omdat zijn NL niet al te best is, moest ik altijd mee naar de winkel als tolk, toen kreeg ik ook al die termen te horen hahah
Toen ik in mijn tienertijd nog bij mijn ouders woonde, waren aquariums een grote hobby van mijn pa. Omdat zijn NL niet al te best is, moest ik altijd mee naar de winkel als tolk, toen kreeg ik ook al die termen te horen hahah