D DunceDict New member 8 april 2011 #41 auto valt vast uit elkaar na tijdje, en je gehoorgangen zijn zo zwaar beschadigd dat je gehoorapparaten nodig hebt oftewel: ik vind het maar niks
auto valt vast uit elkaar na tijdje, en je gehoorgangen zijn zo zwaar beschadigd dat je gehoorapparaten nodig hebt oftewel: ik vind het maar niks
Zwelgje Spy Member 8 april 2011 #42 volgens mij loopt je motor niet zo goed Of je uitlaat is lek :icon_eyes:
Vannos upgrading....... 9 april 2011 #43 haha , is nog steeds mijn ouwe set. Wacht noog steeds op die woofers,, kist is al klaar idd 1 accu met 1 amp- voltage blijft op 12.22v hangen met dit nummer dan. bass testen zakt die volt meter als een baksteen. motor loopt super Denkt dat het nu wel duidelijk is dat het geluids kwaliteit aan mijn telefoon licht en niet aan de subs.
haha , is nog steeds mijn ouwe set. Wacht noog steeds op die woofers,, kist is al klaar idd 1 accu met 1 amp- voltage blijft op 12.22v hangen met dit nummer dan. bass testen zakt die volt meter als een baksteen. motor loopt super Denkt dat het nu wel duidelijk is dat het geluids kwaliteit aan mijn telefoon licht en niet aan de subs.
B BlackWhizz Member 13 april 2011 #44 Heb je al dikkere kabels gelegd tussen chassis en accu, motorblok en accu en dynamo en accu? Dat wil nog wel eens helpen tegen spanningsdipjes Met hoeveel W RMS trekt je versterker aan je elektrisch systeem?
Heb je al dikkere kabels gelegd tussen chassis en accu, motorblok en accu en dynamo en accu? Dat wil nog wel eens helpen tegen spanningsdipjes Met hoeveel W RMS trekt je versterker aan je elektrisch systeem?
Fedmas Hardware Enthuisiast 13 april 2011 #45 Zag mijn oog vanmiddag goed dat je uitlaat van 2 naar 1 pijp is getransformeerd?
Vannos upgrading....... 13 april 2011 #46 BlackWhizz zei: Heb je al dikkere kabels gelegd tussen chassis en accu, motorblok en accu en dynamo en accu? Dat wil nog wel eens helpen tegen spanningsdipjes Met hoeveel W RMS trekt je versterker aan je elektrisch systeem? Klik om te vergroten... kabels moeten nu wel dik genoeg zijn 35mm lijkt me wel voldoende fedde !. heb het aan het eind van de dag naar dit verandert Laatst bewerkt: 13 april 2011
BlackWhizz zei: Heb je al dikkere kabels gelegd tussen chassis en accu, motorblok en accu en dynamo en accu? Dat wil nog wel eens helpen tegen spanningsdipjes Met hoeveel W RMS trekt je versterker aan je elektrisch systeem? Klik om te vergroten... kabels moeten nu wel dik genoeg zijn 35mm lijkt me wel voldoende fedde !. heb het aan het eind van de dag naar dit verandert
Fedmas Hardware Enthuisiast 14 april 2011 #48 Hihi, op de 2e foto zie je rechtboven een soort "boerderij". daar is een parkeerplaats en een soort veldje. Had daar nog ff gevoetbald ^^
Hihi, op de 2e foto zie je rechtboven een soort "boerderij". daar is een parkeerplaats en een soort veldje. Had daar nog ff gevoetbald ^^
Vannos upgrading....... 22 april 2011 #50 vandaag lkr vrij had nog speakers voor in de zijkanten liggen.
Sparky Highflow Clan Member 23 april 2011 #51 moet je geen bitumen in de deur plaatsen?? grtzzz pLaSmA
Vannos upgrading....... 5 mei 2011 #53 http://www.youtube.com/watch?v=UIN8xjq0jhY&feature=youtu.be heb er ook nog ff ingezeten,,,, 2x18'' smd,s Laatst bewerkt: 5 mei 2011
http://www.youtube.com/watch?v=UIN8xjq0jhY&feature=youtu.be heb er ook nog ff ingezeten,,,, 2x18'' smd,s
chicken New member 12 mei 2011 #55 stn zei: Ik snap nogsteeds niet wat mensen daar nou leuk aan vinden... Klik om te vergroten... precies mijn gedacht, maarja, dr zullen ook genoeg mensen zijn die niet snappen wat wij leuk aan pc modden vinden
stn zei: Ik snap nogsteeds niet wat mensen daar nou leuk aan vinden... Klik om te vergroten... precies mijn gedacht, maarja, dr zullen ook genoeg mensen zijn die niet snappen wat wij leuk aan pc modden vinden
C CrizCroz Junior Member 12 mei 2011 #56 chicken zei: precies mijn gedacht, maarja, dr zullen ook genoeg mensen zijn die niet snappen wat wij leuk aan pc modden vinden Klik om te vergroten... wilde net zeggen.. ieder heeft ze eigen hobby's.. op zich hier in nederland zie ik het nut er niet zo van in vanwege alle stomme regels.. in amerika word tenminste veel meer toe gelaten en gedoogt
chicken zei: precies mijn gedacht, maarja, dr zullen ook genoeg mensen zijn die niet snappen wat wij leuk aan pc modden vinden Klik om te vergroten... wilde net zeggen.. ieder heeft ze eigen hobby's.. op zich hier in nederland zie ik het nut er niet zo van in vanwege alle stomme regels.. in amerika word tenminste veel meer toe gelaten en gedoogt
B BlackWhizz Member 14 mei 2011 #57 CrizCroz zei: wilde net zeggen.. ieder heeft ze eigen hobby's.. op zich hier in nederland zie ik het nut er niet zo van in vanwege alle stomme regels.. in amerika word tenminste veel meer toe gelaten en gedoogt Klik om te vergroten... Valt ook wel mee, je word daar als je wat fout doet veel harder aangerekend voor de fout.
CrizCroz zei: wilde net zeggen.. ieder heeft ze eigen hobby's.. op zich hier in nederland zie ik het nut er niet zo van in vanwege alle stomme regels.. in amerika word tenminste veel meer toe gelaten en gedoogt Klik om te vergroten... Valt ook wel mee, je word daar als je wat fout doet veel harder aangerekend voor de fout.
C CrizCroz Junior Member 30 mei 2011 #60 BlackWhizz zei: Valt ook wel mee, je word daar als je wat fout doet veel harder aangerekend voor de fout. Klik om te vergroten... hangt natuurlijk ook heel erg af in welke staat je bent. in staat Oklahoma mag je meer dan in andere staten.
BlackWhizz zei: Valt ook wel mee, je word daar als je wat fout doet veel harder aangerekend voor de fout. Klik om te vergroten... hangt natuurlijk ook heel erg af in welke staat je bent. in staat Oklahoma mag je meer dan in andere staten.