Wouter
Forum Bitch. I got the power!!!
Yo,
Alweer een tijdje geleden deze auto gekocht. Helaas een dikke miskoop maar ja wil hem niet weg doen. In love with my car
Pics: (gemaakt met mobiel)
Wat moet er gedaan worden:
1• Motorblok + versnellings bak aanpakken. Lopen niet goed. Komt nieuwe kop op omdat kleppen ratelen en komt nieuwe versnellings bak in.
2• Verlagen. Zitten nu de verkeerde veren onder. Je hebt 2 verschillende voor veren voor mijn auto. Per ongelijk de verkeerde gekocht :S
3• Alle 4 de velgen mooi maken. Vorige eigenaar was er niet zo zuinig op. Veel stoeprand schade
4• Auto van voor tot achter helemaal opnieuw spuiten. Aardig wat steenslag op de motorkap. Kut asfalt
5• Sport uitlaat onder hangen. Moet wel mooi geluid uit komen
6• Nieuwe kering plaatsen die op de krukas zit. Hij lekt de versnellingsbak in
Aan komende woensdag moet die voor APK (woensdag 15 sep)
Ik heb op dit moment 1000 euries klaar liggen. Ik hoop daar aardig ver mee te komen. Eerst blok + bak fixen en daarna sparen voor de rest
Wat is er tot nu toe gedaan:
1• Grote beurt
2• Distributie riem + waterpomp
3• 2 nieuwe originele lambda sondes. (430 euries :|)
4• Remklaw rechts achter.
Gr,
Wouter.
Alweer een tijdje geleden deze auto gekocht. Helaas een dikke miskoop maar ja wil hem niet weg doen. In love with my car
Pics: (gemaakt met mobiel)

Wat moet er gedaan worden:
1• Motorblok + versnellings bak aanpakken. Lopen niet goed. Komt nieuwe kop op omdat kleppen ratelen en komt nieuwe versnellings bak in.
2• Verlagen. Zitten nu de verkeerde veren onder. Je hebt 2 verschillende voor veren voor mijn auto. Per ongelijk de verkeerde gekocht :S
3• Alle 4 de velgen mooi maken. Vorige eigenaar was er niet zo zuinig op. Veel stoeprand schade
4• Auto van voor tot achter helemaal opnieuw spuiten. Aardig wat steenslag op de motorkap. Kut asfalt
5• Sport uitlaat onder hangen. Moet wel mooi geluid uit komen
6• Nieuwe kering plaatsen die op de krukas zit. Hij lekt de versnellingsbak in
Aan komende woensdag moet die voor APK (woensdag 15 sep)
Ik heb op dit moment 1000 euries klaar liggen. Ik hoop daar aardig ver mee te komen. Eerst blok + bak fixen en daarna sparen voor de rest
Wat is er tot nu toe gedaan:
1• Grote beurt
2• Distributie riem + waterpomp
3• 2 nieuwe originele lambda sondes. (430 euries :|)
4• Remklaw rechts achter.
Gr,
Wouter.