Wally1987
spam-meistert
Beste Highflowers,
Aangezien ik nu marten(maomanna) al een tijdje zie/help met modden begint het bij mij nu ook te kriebelen.
Dus ik dacht laat ik iets doen wat ik hier (nog)niet heb gezien, een Carpc/Htpc.
Het moet zo compact mogelijk dus word het flink pielen en peuteren, uiteindelijk zou het in een auto(versterker) moeten passen.
Hardware:
ZOTAC GeForce® 9300-ITX WiFi.
Intel celeron D 3.06GHz
Kingston 2GB geheugen(misschien meer)
M4-ATX, 250w output, Automotive Power Supply.
een 1tb 2.5 hhd of OCZ Agility2 90GB SSD.
Lilliput 7INCH touchscreen tft monitor
en een hoop geduld en liefde:055:
Dit alles komt in een behuizing van een Oude versterker, die met dit setje mee kwam.
Software:
Over de software ben ik nog niet helemaal uit, wel komt er een lite versie van Windows xp op te staan.
Eventuele toevoegingen:[/CENTER]
USB GPS module.
Bluetooth dongle.
USB geluidskaart.
Sorry voor de crappy telefoon foto`s. Alvast een paar foto`s om mee te beginnen:
De M4atx CarPSU
Het moederbord
testen
zal van de week meer foto`s plaatsen.
Aangezien ik nu marten(maomanna) al een tijdje zie/help met modden begint het bij mij nu ook te kriebelen.
Dus ik dacht laat ik iets doen wat ik hier (nog)niet heb gezien, een Carpc/Htpc.
Het moet zo compact mogelijk dus word het flink pielen en peuteren, uiteindelijk zou het in een auto(versterker) moeten passen.
Hardware:
ZOTAC GeForce® 9300-ITX WiFi.
Intel celeron D 3.06GHz
Kingston 2GB geheugen(misschien meer)
M4-ATX, 250w output, Automotive Power Supply.
een 1tb 2.5 hhd of OCZ Agility2 90GB SSD.
Lilliput 7INCH touchscreen tft monitor
en een hoop geduld en liefde:055:
Dit alles komt in een behuizing van een Oude versterker, die met dit setje mee kwam.
Software:
Over de software ben ik nog niet helemaal uit, wel komt er een lite versie van Windows xp op te staan.
Eventuele toevoegingen:[/CENTER]
USB GPS module.
Bluetooth dongle.
USB geluidskaart.
Sorry voor de crappy telefoon foto`s. Alvast een paar foto`s om mee te beginnen:
De M4atx CarPSU
Het moederbord
testen
zal van de week meer foto`s plaatsen.