Goede avond allemaal,
Inleiding:
Bij deze een nieuwe update, zoals jullie misschien al gezien hadden had ik wat problemen met mijn hardware leverancier. Maar we zijn eruit, vandaag heb ik mijn kast en voeding opgehaald, mijn nieuwe hardware besteld, en mijn waterkoeling besteld.
Stand van zaken:
Wat hebben we nu binnen :icon_razz:
Ik heb mijn
Corsair 800D opgehaald, en mijn HX850W, er komt z.s.m. een review van beide producten, maar hier alvast 2 foto's ik ben zeker wel tevreden met de kast, enigste puntje wat mij wat tegen viel is geen wieltjes voor onder de 800D achteraf zou dat toch wel handig zijn maargoed dat los ik nog wel op.
Corsair 800D:
HX850W:
Goed zover over de binnengekomen hardware, verder de bestelling, ik heb na lang nadenken het volgende bij 4launch besteld.
- Rampage 3 Extreme
- Intel i7 920
- Corsair Dominator 6Gb 1600Mhz 8-8-8-24
- Point of view GTX480
Dus geen SSD voor nu, ik vind de dingen toch nog belachelijk duur eigenlijk en ik heb liever een stevigere ondergrond, die SSD komt later nog wel. met het aanpassen van deze bestelling bespaarde ik 100 euro, en kan ik mijn complete waterkoeling afstemmen op
EK.
Die waterkoeling heb ik dus ook al besteld en bevat:
- EK Supreme HF Full Nickel (een plaatje van een CPU block)
- EK FB RE3 Acetal Nickel (ik vond de standaard nickel met transperante top echt lelijk)
- EK FB 480 GTX Acetal Nickel
- EK FB 480 GTX Nickel (weet nog niet welke dat het mooiste is)
- EK FB 480 GTX Backplate black (mooie touch, en beter voor de videokaart)
- EK Coolstream XT 360 (top radiator)
- EK Coolstream XT 120 (rear radiator)
- EK DCP 4.0 (12v DC pump)
- EK Reservoir combo 4.0
- EK DCP mounting plate KIT
Dat was het wel voor vandaag, er komen vlug 2 reviews van de voeding en de kast, ik zal dan hier een linkje posten. Hopelijk gaat er vlug ook een bestelling naar
Highflow voor de rest van de waterkoeling componenten, en ook een bestelling naar
MDPC voor sleeves.
Gegroet iedereen, en tot de volgende
PS: geen mATX meer in grote kast :icon_lol: hoop dat ik daar ook wat mensen mee blij maak