Goede avond allemaal,
Gisteren was het eventjes computer en school aan de kant, want ik ben eventjes een dagje gaan touren. Lentetourtje gekocht, en lekker 1e klas door nederland crossen.
Eerst bezoekje gebracht aan Beeckestijnpop:
Against all Odds
The Expellers
The Instector Cluzo
En toen door gegaan naar Amersfoort waar het jaarlijkse Torenpop in volle gang was:
Bazzookas
Diggy Dex
The Rudolfs
Blaudzun
Go back to the Zoo
Drive like Maria
en Chef's Special gezien.
Voor muziek geinteresseerde neem een kijkje op mijn youtube, ik heb wat filmpjes van de verschillende bands.
YouTube - Kanaal van Marius832
Ik was laat thuis want zoals gewoonlijk had NS weer eens problemen deze keer lag alles richting en vanaf Utrecht reden geen/nauwelijks treinen.
Maargoed over toe de orde van dit topic: vandaag was het hier ModdingSunday:
na uitgeslapen te hebben, heb ik wat geknutseld aan de pc, had een mooie spiegel op de kop getikt en die moest op maat worden gemaakt. Kwam er ook meteen achter dat 2/8'' spiegel niet echt makkelijk te snijden/breken is. Dus we gaan nog even verder zoeken naar een andere maar voorlopig het volgende resulaat:
Verder heb ik jullie een keer fotos laten zien van mijn oplossing voor het monteren van de
pomp en
reservoir, een oude CD top. deze was helaas wat te lang om zo in de kast te maken en de front bezel er weer voor te klikken. Dus vandaag lekker primitief met de zaag aan de slag gegaan om hem in te korten, en ook maar meteen schuren en spuiten. Dit was mijn aller eerste spuit klusjes en ik moet zeggen het is me wel bevallen.
Lekker old skool met een ijzerzaagje en wat human power:
Mooi geschuurd is niet lelijk
Lakje erover en klaar is ie. modders blijken toch ook weer dieren liefhebbers te zijn, hier is mijn huisdier, een eigenwijs en heel nieuwsgierig konijn genaamd Jopie.
Savonds eventjes in de kast gezet om te kijken hoe het er uit komt te zien.
Dat was het dan met de foto's, heb ook mijn Sata-kabels cover moeten lijmen, deze was afgebroken bij een pinnetje, dit kwam omdat ik nieuwe sata kabels bij Freddy heb besteld die langer zijn zodat ik er wat leuks mee kon doen, maar de connector was ook een stuk dikker waardoor ik perongeluk de cover heb geforceerd en het bovenste pinnetje was afgebroken.
Daar moet ik dus nog iets over verzinnen, denk dat ik de connector wat afvijl ofzo, dan zal het wel passen. Morgen komen denk ik mijn Sleeves van
MDPC binnen en dan kan ik ook daarmee beginnen.
Fijne avond nog allemaal, en nederland gaat morgen winnen
, zeker als ik met mijn
highflow fluitje achter de TV zit. :icon_wink: