• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Build Log: Red Light District (WC'ed CM Stacker STC-101)

Oli4v

Active member
WC Log: Red Light District(Liquid Stacker STC-101)

Zoals ik al wel heb laten doorschemeren zou mijn 2e pc die in een Coolermaster Stacker STC-101 zit ook gewaterkoeld worden. Nu de waterkoeling is nog niet voor vandaag, maar er zijn wel al een hoop voorbereidende werken gebeurd ;).
Een naam is er nog niet, maar ik zit wel hard te twijfelen over red light district, alhoewel ik nog twijfel of er rood licht in komt, wie weet gewoon wit, maar alvast rode tubing !
Over de naam is nog niks zeker, wie weet verzin ik nog wel iets anders, of kan ik er gewoon Red District van maken, omdat het kleurenthema zwart/rood is, maar de belichting zou kunnen bestaan uit witte ledjes of CCFL's, maar het zal wel rood worden aangezien er rode ledfans inkomen, Yate Loon's, DS12H's, zitten er nu al 2 van in voor de HD's ;).

Eerst ff een hardwareoverzichtje:
- C2D E6600@3600Mhz@1.392v, zal nog hoger geclockt worden offcource !
- Asus P5K Deluxe Wifi-Ap
- 2GB Corsair PC6400, moet nog geupgrade worden naar 4GB
- GF7900GT 256mb GDDR3, HD3870 512mb GDDR4 is vandaag aangekomen, single slot versie.
- 2x500GB HD van western digital, komen nog wel zo'n 6 disks bij, om tot 8-9 schijven totaal te komen.
- Nec DVD-fikker
- Creative Audigy 2, wordt miss nog vervangen door een simpel X-fi kaartje.

Wat er qua waterkoeling inkomt, staat ook al ongeveer vast:
- D-Tek Fuzion V2
- Swiftech MCW-60R
- Ramsinkjes voor op de grafische kaart.
- Thermochill PA120.3
- Laing DCC+ (18w versie(mcp355)).
- EK X-top V2 of het XSPC topje
- EK Multires 250
- Bitspower *blingbling*
- Rode Feser slangen.

To Do list:
- Case binnenin zwart spuiten => DONE
- Waterkoeling kopen
- Waterkoeling inbouwen
- Beetje Sleeven hier en daar waar het nodig is
- Floppy bracket custom maken aangezien het originele er niet bij zat
- nog wat zaken die ik vergeten ben ...

Zo na dit gezegd te hebben zullen we er maar aan beginnen, ik ben natuurlijk al een heel eind gevorderd met de case (10u ver ongeveer), maar hier alvast even een fotottje van hoe hij erbij stond voor ik eraan begon.

sgqz9y.jpg

Had wat zitten spelen met ledjes en foto is ook niet van de beste kwaliteit, maar soit.

w1aees.jpg

Zo en even een overzichtje van toen hij nog zonder cpu zat (heeft een hele tijd na de E2160 niks meer ingezeten).

Zo dit was de TS, naargelang hoeveel zin ik heb vandaag, komen er nog updates ;), maar ik zit alvast niet stil ;).
 
Update 25 Februari 2009

Laat ik alvast wat updaten want er is al heel wat gebeurt nietwaar? :)

Maar eerst het gebruikelijke hardwareoverzichtje, althans een deeltje ervan.

sdckrd.jpg

HD's liggen ergens anders blijkbaar, cpu had ik toen nog niet, en cpukoeler staat ook nog ergens anders ...

Wat hebben we daarna gedaan?
De case zo ver mogelijk gestript en ingetaped met schilderstape :)

5b8fo2.jpg

Dan naar de garage ermee, boormachine bij de hand genomen, slijpschijf gereed gemaakt, jaja weeral het brute gereedschap :), zo hebbek het ook graag offcourse :).
Dus ik heb dan met de boormachine de popnagels van het voedingrekje los geboord, dan er nieuwe popnagels ingezet zodat de case weer stevig in elkaar zat. Daarna braafjes, hoe kan dat ook anders dan dat zo'n brave jongen als ik die braafjes ter handen neemt, de slijpschijf ter handen genomen en een gat geslepen in de bovenkant van de case, natuurlijk was dit mooi afgetekend op de schilderstape zoals je op een van de onderstaande foto's wel zal kunnen zien ;) en dan heb ik ook nog braafjes ^^ met de boormachine 4 gaatjes geboord om de Thermochill PA120.3 mee vast te hangen, door de lengte van deze radiator, zo'n 43CM als ik mij niet vergis, komt die natuurlijk tot onder dat plastieken afdekkapje van de Stacker, niet dat ik dat erg vind want daar heb ik al enige tijd een oplossing voor bedacht zodat de bovenkant er +- strak blijft uitzien, op de krasjes na die er op waren toen ik h'm 2ehands gekocht had, maarja dat is dan maar zo :).

23iv04n.jpg

Afgetekende hap.

Voedingskooi uitgeboord en Radiatorgat geslepen, vijlen dus ... :p.

24drd4o.jpg

Toen was het tijd voor het spuitwerk, de mobotray had ik reeds gedaan, puur uit verveling :p.

35i7s6a.jpg


24drd4o.jpg

Hier zie je de volledige case op z'n hoofd staan, 'k had de wieltjes er net terug opgezet :).

2ebtv7n.jpg

Terug rechtstaand, zit wel een hoopje verf op de rad >_<, maar heb ik reeds zo voorzichtig mogelijk weggeschuurd dus je ziet er niet veel meer van, gelukkig :p

5qr7r.jpg

HD kooi en bijbehorende dingetjes, buiten gespoten en binnen nog ff laten verder drogen omdat het buiten veeeeeeeels te vochtig was.

2hs2dex.jpg

Zo en toen was het uitkijken op internet naar een andere cpu, die hebben we gevonden namelijk de E6600 van in de TS, daar dan nog wat mee zitten spelen na een verse installatie en hij was 3.6Ghz makkelijk stabiel.

Morgen komt er nog een update want er is nog wat gedaan, zal vooral een case + HW shoot worden en een nevenprojectje dat hier ook wel bij hoort, het uitstoffen van m'n 2ehands HD3870.
Na wat geknoei heb ik die ook werkend gekregen dankzij een vriend op ubuntu 8.10 want op mijn 2e pc draait niet alleen windows XP Pro, maar ook ubuntu 8.10, het enige nadeel is, dat ik die fan daar niet stil onder krijgt want die blaast als een bezetene, ochja anders steek ik er ff die VF-700 van de 7900GT op, maar kvraag mij wel af of dat veilig is om te draaien zonder ramsinks op een HD3870 ...
 
Update 26 Februari 2009

Zozo, vandaag weer een update want er was zoals ik reeds gezegd had al een hoop gedaan.

Ik ging een niet standaard radiator grill gebruiken, niet dat dit ook mogelijk is met een TC PA120.3, dus wat deed ik? Wel ik bestelde samen met nog een hele hoop andere zaken van it-service een AC Ryan mesh paneel en daar een stukje afgezaagd en mooi geplaceerd na het natuurlijk gevijld te hebben op de case en tadaaaaa een eenvoudige maar mooie radgrill.

142fm9x.jpg

Eenvoudig en vrij strak, het lijkt wel een beetje scheef maar in real life is het recht en mooi in het midden. Zit vastgemaakt met 4 vijsjes, wanneer de PA120.3 eris, wordt het gewoon tussen rad geklemd dat vasthangt met zelftappende schroefjes (en hopen dat het niet naar beneden valt :p).

Na dit gedaan te hebben kwamen we bij het volgende aan.
3eon8.jpg

Hmm, who's missing?

2 days later ...
Jawel het was onze E6600, net gearriveer, Tray versie ... :)

24fcv3t.jpg

Cpu erin, booten, windows installeren ...

Wat nu, tjah, een HW shoot van de case !.

Van voor ... (case op de achtergrond is de 900 van m'n neef..., stond er nog van de lan)

b4hwyo.jpg

Langs achter ..., wederom die 900 die aandacht probeert te krijgen ...

25imb7t.jpg

Geopend, langs achter, niet te veel kabelrommel ..., maar ga ik nog een keertje wat beter proberen doen

25imb7t.jpg

langs onderaan ...
2dazvow.jpg

Het klassieke overzichtsshot ...

35jlzwl.jpg

Ff zonder flits proberen en proberen iets te creëren met het daglicht ...

foorhw.jpg

Check out that Huuuuuuuge Tower :cool: !

Zo dat was het weer voor vandaag, morgen zijn we er weer met meer offcourse, oa het nevenprojectje wat er mee te maken heeft, het uitstoffen van de HD3870 :p.
Ook ga ik nog eens kijken om dat floppybracket opnieuw te produceren en de kabels nog strakker te hebben :)

Dan zal het ff wachten worden op een update aangezien dan de wc aan de beurt is en aangezien dat mij weer een €450 gaat kosten ...
 
Laatst bewerkt:
Update 1 Maart 2009

Zozo, na enige tijd nog eens een update, niet zo'n spectaculair grote, maar toch iets, ga proberen tegen volgende week nog wel wat te doen en ook begin ik na te denken over een 2e loop, maar normaal zou daar niks van inkomen, aangezien dit een 2e pc is, en de mosfets, sb en nb maar passief moeten gekoeld worden, want zelfs m'n main pc heeft dit (nog) niet :p, maar veel kan er niet gebeuren omdat ik nogaltijd een beetje moet sparen voor waterkoeling onderdelen, ga mij denk ik een sh*tload aan materiaal bestellen, kom, dan heb ik wel ff genoeg :).
Ik ben ook tot de constatatie gekomen dat de voorgeboorde gaten voor de PA120.3 een beetje te ver geboord zijn, nl 43cm ipv 37cm van elkaar, wat moet ik toch weer goed wakker geweest zijn, och ja dat passen we wel eens aan eens hij binnen is ...

Nu ja, genoeg gekletst, in tussentijd kwam er hier een nieuw vriendje voor de E6600 binnenwandelen (enfin ben h'm zelf bij de post gaan afhalen).

10h8zmb.jpg

Guess Who, meneertje single slot HD3870 512mb, kwam binnen, en wat een vliegtuig ... :p en de koeler zal al serieus vol met stof ... hmmm...
n68f0n.jpg

Eventjes opengedaan, krijgen we nog een core te zien met vuile pasta, bweik.

ng1pno.jpg

Min of meer afgekuist, enfin toch vrij goed als je weet dat dit met Wc-papier gedaan is :p.

Het volgende wat ik dan tegen kwam, was de bestofte koeler, uitkuisen die hap!

2qava04.jpg


fkxgsm.jpg

Uitgekuist, netjes he, zal toch wel goed genoeg zijn voor maximum een maand :).

14maxww.jpg

Eventjes posseren met een oude bekende op de achtergrond en een crossfirebrugje :).

Zozo, dan ja, mijn geniale oplossing voor mijn diskettestation, waar geen mount bij was ..., niet heel erg proper maar it does the job en tjah, niemand ziet het als alles af is dus :).

no6fk6.jpg

Die hoekjes waar het mee vast hangt zij niet zo heel mooi, (met de hand geplooid ennalles :p).

orqhpe.jpg

Huppa, case in past toch mooi niet?

Dan nog eventjes een afsluitertje in het donker !
2u9lgrr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuke update met je diskettedrive :p Dat je zo'n ding nog gebruikt :O

Ik neem trouwens ook aan dat je de rest van je bays nog gaat bedekken met de slot covers? Want zo'n open gat ziet er ook een beetje raar uit :(

Ben je trouwens groot verbruiken van Zippo vloeistof :p bij elke foto zie je wel een busje staan ergens :005:
 
hehe, jaja die worden nog bedekt, maar kwas wat aan het wijzigen en de pc stond aan te strestesten bij 3213Mhz@1.288v :)

en eigenlijk ben ik daar niet zo'n groot verbruiker van hoor, van die 3 busjes die er hier staan zijn er 2 voor vrienden + 2 zippo's :) en 't is vandaag pas terug school

en ja floppystation, ik vind dat leuk om te hebben :), oogd ook zo cool he :p

edit: volgende week ga ik normaal wc bestellen voor alleen de cpu al, vga doe ik er later nog eens bij :p, maar die zal wel stil worden dan, waaaaaant kga er de VF700 tijdelijk opgooien met ramsinkjes :)
 
Update 22 maart 2009

Ik zat zo ff bij mezelf te denken, en dacht zo, wat jullie van een update zouden vinden ? :)
Er is afgelopen week heel wat gebeurd en binnengekomen waaronder RIP HD3870, maar die gaat morgen de post op naar de verkoper en hij wil h'm wel blindflashen voor mij, iets wat ik zelf (nog) niet kan.
Verder is er heel wat meuk binnengekomen natuurlijk, 'k zal het ff opnemen in een lijstje.

Lijstje ^^:
- 2GB Corsair PC6400, overgenomen van FuLcRuM@9lives.be.
- 1x XSPC RS120 + 2x Bitspower 3/8" schroefkoppelingen overgenomen voor een prijsje van Roedi (langs 9lives om), bedankt hiervoor alvast :).
Dan van it-service.be
- 1x Thermochill PA120.3
- 1x Thermochill PA120.2
- 1x XSPC RS120
- 1x Enzotech ramsinks
- 1x Zalman MFC1- Plus in het zwart
- 2x 1m Witte antiknik
- 1x Yate Loon rode ledfan zoals'k er al 2 had
- wat bitspower blingbling, waaronder een fillport etc ...
- AC Ryan sleeving ...

Nu wat afbeeldingen met wat lapjes tekst hier en daar ^^

a07zow.jpg

Jammergenoeg dode HD3870 in de case ...

156txl0.jpg

De meuk ... :p

Ghoh, ja, dan maar wat chronologisch werken, begonnen met de case zo hard mogelijk leeg te maken, want 'k moest nog 'n fillport boren en nog wat gaatjes voor PA120.2, want ik heb besloten om de PA120.3 niet te gebruiken, omdat die toch wat groot is en veel plaats inneemt als je weet dat er een stuk of 9 HD's inkomen (7 to go) :p.
http://i43.tinypic.com/ek3gy0.jpg
LEEEEEEEEG :eek:.

vdztc4.jpg

Wat er allemaal niet uit de case kwam zeg :)

162ouq.jpg


2ep3gqt.jpg

'n beetje gaatjes zitten boren :), nu kan ik een PA120.2 en een PA120.3 erin schroeven.

30ii6wh.jpg

Daarna de RS120 (die van Roedi, de andere waren nog niet binnen) even bekijk en kijken waar ik h'm zou steken, daar dus :).

ev6eed.jpg

Daarna vastgezet en wat slangen en koppelingen opgestoken :)

2lkwsj8.jpg

Hier dan dat plaatje met al dat geboor erin terug opgezet :), ook eens grondig afgekuist, omwille van die lijmresten van de beschermfolie (je ziet het dus nog'n beetje maar da's gelukkig niet zichtbaar).

En zo zijn we die dag geëindigt, volgende update is voor binnenkort want 'k heb nog wel wat klaarstaan aan fotomateriaal ;).
 
Update 23 Maart 2009-03-23

Aangezien er nog fotomateriaal is, nog een update natuurlijk.
De HD3870 is vandaag vertrokken naar de verkoper en die gaat ‘m proberen blindflashen voor mij hopelijk lukt het :).
Verder waren er nog 3 rads die ik hier binnen gekregen had + een vierde dat al in de case hing. Dus keuze gemaakt tussen of de PA120.2 of de PA120.3 en het is de eerste geworden, daar zit jammer genoeg wel een deuk in maar het lekt niet (moet h’m nog aan een grondige lektest onderwerpen).

jj7o7p.jpg

U ziet het goed, een deukje, maarja dat kan de pret niet bederven.

Vorige week had ik mijzelf ook even getrakteerd op een nieuwe 2ehandsmonitor van SpYdRo@tonesforum, een Philips 190B (als’k mij niet vergis) ’n fijn dingetje :), op de achtergrond is m’n snowboardje en m’n skateboardje zichtbaar :).

242ubn6.jpg

’N fijn ding die monitor :).

Verder heb ik nog wat zitten spelen met de rads die binnengekomen zijn, ’n beetje arty-farty pics dus ;).

2mhaoee.jpg

Doosjes-madness … :p

2lidfsi.jpg

Radiator Madness

2zybg3s.jpg

Stacked !

27xo67b.jpg

Sweet little RS120

am4lco.jpg

Thermochill …

33ccdi8.jpg

MOAAAAAAAR !

2a9y8vd.jpg

Art?

m73k9l.jpg

Added some *BLING*BLING*

eh1405.jpg

Met z’n 3tjes op mekaar …

Nu straks kom ik wel op de rads terug, eerst even de fillport, die dan naar het reservoir zal leiden ;).
Nu jammer genoeg zat daar geen bitspower afdichtkoppeling bij, dus daar moet ik er nog eens ’n handje vol van bestellen :).

10pzm7s.jpg

Zo ik maak er mij snel vanaf want ja, een fillport is ’n fillport he, dat steek je en ja dat zit daar dan he :p.

Nu dan komen we weer tot de radiators toe, van al degenen die er meegedaan hebben in de fotoshoot, is er maar een die er uiteindelijk nog in gesukkeld is, de PA120.2.

Dus dan volgen nu nog 5 totaalshotjes tot waar ik gekomen ben, volgende maand zou hij normaal af zijn (dus ergens in de paasvakantie), dan volgen er enkel nog wat hardwareupdate’s (HD’s etc. …), maar ik tussentijd zal ik wel niet stilzitten, er moet nog wat gedaan worden en misschien zoek ik nog wel ’n plekje voor die resterende RS120 dan heb ik 120.4 aan radiator ruimte, natuurlijk wel niet allemaal evenredig, maar ik zal zeker aan de ruimte van een PA120.3 komen dus het zal wel fris blijven :).

8xvp8i.jpg


2nun7kl.jpg

Hier zie j’em dus duidelijk zitten ;).

23s8aop.jpg


xku16g.jpg


2z8uczr.jpg

Laat het voor eens en altijd duidelijk zijn, overzichtsshotjes moeten er ALTIJD zijn ! :).
Ook zie je het cablemanagement dat imho vrij goed gelukt is, zeker als je weet dat de stacker daar niet echt optimaal voor is.

Zo tot de volgende ;).
 
Update 2 April 2009

Zozo, vandaag nog even een kleinigheidje gedaan voor het reservoir.
Ik heb van de vele mesh die nog over was op m'n meshpanel een stukje "uitgepoept" met de "poepzaag", jullie noemen dit waarschijnlijk een decoupeerzaag maar ik hou het bij "poepzaag".

Dit wat bijgevijld, op een prehistorische manier een hoek in geslagen met de hamer, wat gaatjes in geboord om het EK Multires 150 te kunnen vasthangen met 1 POM beugel.
Moet wel nog een beetje geretoucheerd worden, omdat de verf er wat afgegaan is bij het bewerken :p.

Fototjes zullen alles wel duidelijker maken denk ik zo.

262uoeb.jpg


22mft3.jpg

Daarna mooi in de Case gemonteerd.

Dan nog eventjes uit wat andere hoeken (btw, niet letten op de kras op de hdd kooi, heb de HDD's eruit gehaald en een mooie kras in m'n spuitwerk gemaakt :p.
2qns6qu.jpg


2wckxgn.jpg


2wco5xf.jpg

Overzichtje, want ...

Zo dat was het weer, volgende keer zouden er al heel wat spulletjes moeten binnengekomen zijn, ook weet ik al dat ik bij de release een HD4770 ga bestellen voor deze pc, prijs ziet er ok uit en de prestaties ook :).
 
je moet ook geen hdd's eruit willen halen, of uberhaubt iets als je em eenmaal geverft hebt. Dan zet je het erin en kom je er nooit meer aan. Als die stuk gaat, jammer dan. Dan blijft die in een hoekje stuk te staan :p
 
nja, er zaten daar 2 hd's, maar die ene zat nog muurvast en ik de andere al lostrekken ^^, oo zo slim weral :p, mja boeieuh, kan dag nog wel es 'n s retoucheren, want er zitten daar nog vele slecht gespoten stukjes
maarja, komt er ook van als je in het donker met zwart gaat spuiten :p
 
Update 13 april 2009

Zozo, het is al even geleden sinds de laatste update en ik dacht vandaag zo bij mezelf, laat ik nog eens wat gaan doen, nu veel moest er niet meer gebeuren qua echte modding, enkel nog het pompsteuntje maken, alhoewel ik eerst nog twijfelde om een (UN)Designs steuntje te kopen, toch maar voor de goedkope oplossing gekozen :).

Verder ook nog dat mesh stukje overspoten (stonden wat krasjes enzo op) en nu is alles vrij strak, binnekort, vandaag of volgende week ergens de resterende waterkoelingstukjes bestellen, erin gooien en klaar :).

Maarja, gedaan met de zever, fototijd.

2ryk2lv.jpg

Binnen wat afmeten en wat mesh zoeken :).

j7gi0y.jpg

Kastje buiten gezet.

9qzec6.jpg

Beetje spuitwerk en wat andere zooi ..., op 'n bosje buxus ^^.

2gtciac.jpg

Na wat vijl en boorwerk en nog wat andere werkjes hiertoe gekomen ...

2vsjho4.jpg

De bedoeling is om zoiets te bekomen, maar dit hoort eigenlijk voor de vorige foto ... :p.
Ooh dammit, mijne meter zie'k daar op de achtergrond liggen, 'k was die nen helen tijd kwijt :D.

Daarna alles braafjes opgeruimd en terug naar binnen met de handel om de case weer op te vullen.

1zmlg6v.jpg

Het resultaat na wat uurtjes modding :)

2lp9jp.jpg

He maar how zeg, case al opgevuld :).

n6uhwp.jpg

Nog eens in't totaal :)

2rgdtw2.jpg

Hier moet 'k geen commentaar meer bijzetten zeker? :D.

Zo dat was het weer voor deze keer, de HD3870 is ook terug thuis, 'k ga kijk of'k die zelf niet kan blindflashen, anders maar op zoek naar een HD4870/HD4770, vermoedelijk die laatste :).
Straks even mijn V1000b Plus II die ik gekocht heb, jawel ik heb een lian li gekocht, en heb al wat leuke ideetjes voor een dual loops waterkoeling, projectnaam zal Duality zijn (klinkt vrij logisch, bij sommigen zal er nog wel 'n belletje richting slipknot rinkelen denk ik zo :)).
Natuurlijk ook nog de resterende waterkoelingstukken bestellen ...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40
R [Build Log] Myvmcloud ESX WhiteBox Gallery & Build Logs 24
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
R First watercooling build log old school pc Gallery & Build Logs 7
D The First One build log Gallery & Build Logs 29
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
H [Build log] "first time" Gallery & Build Logs 23
Monster Build Log SteamPunk Ugly Drum Smoker BBQ Overige Builds 14
T Haswell's Nightmare [Build Log] Gallery & Build Logs 1
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
K Build Log: Coolermaster ATCS 840 Gallery & Build Logs 36
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
Dark-NighT Dark en Klets Dual build Log Gallery & Build Logs 18
Deleted_User_Z zer0's build log Gallery & Build Logs 152
MaartenvdE Build Log: Umbra Gallery & Build Logs 86
N White Salvation Build In Log Gallery & Build Logs 64
muckelpupp the ARAGORN-C2Q meets: da Monsta! (English build log) Gallery & Build Logs 71
tomcatt Elements of Fortune - Build log Gallery & Build Logs 221
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
Thierry HAG932 build log Gallery & Build Logs 39
N Nighthawk's build log - no name Gallery & Build Logs 102
Ludwig Build log HAF 932 Gallery & Build Logs 44
maomanna [Build Log] Ugly Blacky Gallery & Build Logs 11
vincent Cinewall build Overige Builds 24
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
Bl4ckj4ck666 New build Gallery & Build Logs 2
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
arwin74 De nieuwe huidige build 😀 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
ABRAWARE Going for gold - got silver (ABRAWARE build) Gallery & Build Logs 4
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Y ydv - Yves - watercooled node 804 build Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Advies voor stille build [5800X, 2080RTX] Advies Waterkoeling Setup 1
W Vernieuwing build uit 2014 Advies Waterkoeling Setup 1
B New water cooling build - need help Waterkoeling 2
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
M Extreme overkill build Gallery & Build Logs 7
Bar Weinig Bar Weinig - Eelco - First Build. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bl4ckj4ck666 Custom build pc Ryzen 7 2700x rtx 2080 32gb ram Gallery & Build Logs 28
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
Gurt11 "Prime" (O11 Dynamic Ryzen build) Gallery & Build Logs 6
E Scratch-build ''Zonder Naam" Gallery & Build Logs 6
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Phanteks Evolv X - Eerste waterkoeling build in 13 jaar Gallery & Build Logs 2
arwin74 [TKA] Me stand alone waterkoeler build Verkocht 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan