• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Build Log: Umbra

MaartenvdE

Junior Member
Titel1Update1.jpg


Inleiding:

Zo we kunnen eindelijk van start, nou ja van start is misschien een groot woord, maar het eerste begin is gemaakt. Ben vandaag mijn hardware gaan bestellen voor mijn 2e Build, genaamd Umbra. Misschien heb je de afgelopen weken wel ergens hier of op Hardware.info forum erover gelezen. Heb mijn oude pc onderdelen allemaal verkocht en nu is het dus wachten op de nieuwe.

Systeem:

Wat gaat er allemaal komen, nou ik heb vandaag mijn bestelling bij mycom geplaatst voor de volgende onderdelen.

Hardware:
  • Corsair Obsidian 800D
  • Corsair HX850W
  • Asus Rampage II Gene
  • Intel Core i7 920 (D0-stepping)
  • Corsair Dominator DDR3 12Gb 1600Mhz C8-8-8 (racing blue)
  • Asus ATI Radeon HD5870
  • Intel X25-M 80Gb v2 (OEM)

Verder heb ik hier thuis nog:
  • Samsung 1Tb Spinpoint F2
  • Logitech Performance MX
  • Logitech cheap keyboard
  • Logitech Z-10
  • Logitech Quickcam Pro 9000
  • Samsung 206BW

Deze computer gaat gebruikt worden voor school en zo nu en dan beetje gamen (Dirt2, Assassins Creed 2 & Crysis). Ik studeer bouwkunde en heb beetje hobby in media-design en voor mij zijn AutoCAD 2010, 3DstudioMAX 2010 en Adobe Master Collection CS5 wel de dagelijkse programmaā€™s. Ben nog opzoek naar een extra monitor, liefst een Samsung 2494HM.

Plannen:
  • Kabels sleeven, van de voeding als alle andere interne kabels
  • Corsair Obsidian 800D licht modden voor betere cable management, en misschien nieuwe sidepanel met custom window maken.
  • Waterkoeling aanschaffen voor de CPU, Northbridge en GPU
  • Overclocken van CPU
  • Fotoshoot en uitgebreide review van alle onderdelen.
  • Eventueel nog eigen site aanmaken.

Stand van zaken:

Voor het mooi vastleggen van deze build heb ik afgelopen week ook maar een nieuwe camera aangeschaft. De Canon EOS 500D. Ik ben nog beetje aan het oefenen met alles wat hij kan aangezien die mijn eerste DSLR is, maar dat gaat helemaal goedkomen.

Next update:

Complete review van de Canon EOS 500D
 
Hmm, ik ben benieuwd! Mooie kast, mooie hardware en een mooie camera (alleen jammer dat je niet voor de 50D bent gegaan, die kan meer en gaat langer mee).

Leuk, een bouwco op het forum! Mooie hobby, 3dsMAX! Ik gebruik het alleen als renderer..

Succes met je build!
 
Hmm, ik ben benieuwd! Mooie kast, mooie hardware en een mooie camera (alleen jammer dat je niet voor de 50D bent gegaan, die kan meer en gaat langer mee).

Leuk, een bouwco op het forum! Mooie hobby, 3dsMAX! Ik gebruik het alleen als renderer..

Succes met je build!
Fanboys ... iedereen weet toch dat Nikon beter is :098:

En natuurlijk succes met je build!
 
Titel2update2.jpg


Inleiding:

Zo dit is de eerste keer dat ik kennis maak met een DSLR, en dat heeft me zeker wel even laten denken, is dit niet te moeilijk? Ga ik alle functies kunnen begrijpen? Hoe zit het met het filmen wat wel handig is met de compact camera? Welke merk? Kitlens of losse lens? Etc. etc.

Ik moet voor mijn Opleiding, Bouwkunde op de Technische Universiteit Eindhoven, best vaak op pad om gebouwen te gaan bekijken en impressies op te doen van de omgeving en de gegeven bouwlocatie. Wat kun je dan beter doen dan fotoā€™s maken? Alleen was het nogal vaak moeilijk om grote gebouwen in kaart te brengen met de compact en dan niet te spreken over scherpte en dergelijke.

Na bijna 2 maanden onderzoek, vergelijkingstesten, reviews, unboxingen en natuurlijk live-meetings in de mediamarkt, is mijn keus uitgegaan naar de Canon EOS 500D (Rebel T1i)

IMG_0449.jpg


Unboxing:

Goed geen fancy filmpjes maar gewoon een duidelijke uitleg wat we in de doos geleverd krijgen.

  • Canon EOS 500D (body + met spiegelprotector)
  • Canon EF-S 18-55 mm IS (lens met 2 beschermkapjes)
  • Canon hals koord
  • Canon accu + geel beschermkapje (type:LP-E5)
  • Canon acculader
  • Stroomkabel voor de acculader
  • USB naar Mini USB kabeltje
  • Mini USB naar analoog video output. (geel/zwart)
  • 4 handleidingen (Nederlands, Duits, Frans en Italiaans
  • 2 kleine boekjes over garantie en andere Canon producten
  • 4 Cdā€™s met software en een foto bewerking programma

Alles zit netjes verpakt in een economisch ingedeelde kartonnen doos, en er worden geen milieu onvriendelijke schuim soorten gebruikt om de onderdelen extra te beschermen. Daarvoor in de plaats heeft Canon bubbelwrap om de lens en het toestel gedaan. In het geheel heeft deze verpakking geen luxe uitstraling maar het doet zijn werk en is milieu vriendelijk.

IMG_0452.jpg


Toestel:

Nu, het toestel zelf. De Canon EOS 500D zit in het hogere eind voor de semi-professional, en dit is te merken aan de vele features die hij leent van de Canon 50D. de 500D heeft dezelfde 15.1 MP sensor, al moet ik mezelf hier even corrigeren aangezien het niet exact dezelfde is. De 50D is een APS-C sensor maar de sensor zijn echt helemaal tegen elkaar geplaats en bij de 500D niet. Verder heeft de 500D wat standaard instelling voor bijvoorbeeld, Low light, Sport, Macro, Landschappen, Portretten en volledig automatisch. Maar ook als mede een Creative Auto functie die je helpt bij de overstap van standaard presets en alles zelf handmatig instellen. De 500D is een stuk kleiner dan de duurdere professionele modellen, maar ligt zeker net zo lekker in de hand. Ook het gewicht is prettig je krijgt er geen luie arm van en toch voelt hij niet als een plastic toestel aan.

IMG_0453.jpg


Welke features hebben we nog meer op deze camera, aan de achterkant zien we een groot 3ā€™ā€™ beeldscherm met 960.000 pixels, wat in vergelijking met andere modellen heel hoog is. De live-mode functie kan overigens alleen worden ingesteld bij de Exposure en Apperature settings, dus niet bij de vast ingestelde settings als portret, of macro. Canon bied de mogelijkheid om de ISO waarden in te stellen van 120 t/m 3200, met een boost tot 12800 ISO. Het menu is makkelijk te bedienen en niet al te uitgebreid. Aan de zijkanten van de camera hebben we een SD card slot die SDHC tot en met 16Gb ondersteunt, en aan de andere zijde vinden we een Mini USB, HDMI en remote controle ingang. De HDMI is uiterst handig zo kun je de fotoā€™s die je hebt gemaakt direct op je Televisie kijken. Deze kabel heeft nog een 2e voordeel. Deze camera ondersteunt namelijk ook een Movie functie, met deze functie kun je zoals je waarschijnlijk al kon vermoeden filmpjes maken. 720p kan geschoten worden met 30bps en 1080p kan met 20bps worden opgenomen. Dit alles kan worden mogelijk gemaakt door de razend snelle DIGIC 4 processor die in dit toestel zit, en ook weer is geleend uit het higher end model de 50D (note: de 50D kan niet filmen). Al met al bied deze DSLR dus de voordelen van een losse lens en de scherpe en unieke kwaliteit van een Spiegelreflex camera, maar ook het allround gemak van een compact camera.

IMG_0454.jpg


Mijn conclusie van deze camera is dat Canon zeker de spijker op de kop heeft geslagen, ze hebben alle gemakken van Compact cameraā€™s en DSLRā€™s gecombineerd om er een alleskunner van te maken. Gelukkig vergeten ze niet onmisbare feature van een HDMI aansluiting voor de filmpjes en fotoā€™s en geven ze genoeg ruimte om voor beginner uit te groeien tot een semi-professional. Prijs gezien valt hij misschien een beetje buiten de toon met bijvoorbeeld de Nikon D5000 maar dit maakte voor mij persoonlijk niet zoveel uit. De foto kwaliteit is duidelijk en hij voldoet voor mij prima, het was zeker mijn beste aankoop geweest in jaren.

IMG_0455.jpg


Note: als je Full-HD wil filmen moet je wel een Class 6 SD kaartje kopen, voor 720 kun je volstaan met een Class 4

Plannen:

Ik had maar meteen bij de Canon een UV-filter, 8Gb SD kaartje en statief gekocht, zodat hij lekker mee kan gaan voor de build log. Er zullen vast een hoop mooi plaatje komen, al moet ik zeggen dat de plaatjes van deze review ook niet slecht zijn. (nog met oude compact camera gemaakt)

Stand van zaken:

Mijn hardware zal nog wel eventjes duren voordat die aanwezig is, aangezien veel in back-order stond, moederbord, geheugen, kast, voeding, ssd, videokaart. Maar niet getreurd ondertussen doen we gewoon alvast al het huidige laten zien.

Next update:

Review van mijn huidige hardware, next up Logitech Performance MX.



PS: Laat even weten of jullie deze vorm van review nuttig vinden en of ik misschien dingen kan veranderen. Dit is de eerste keer dat ik een review heb getypt. Hartelijk dank
 
Laatst bewerkt:
Waarom een Micro-ATX moederbord in zon grote kast :p.

Nou:
1. kosten besparen
2. grote kast voor waterkoeling ( ik ben anti externe radiatoren)
3. keertje wat anders dan standaard

Apple vs. Windows,
mijn mening Windows wint (vooral windows 7) Apple moet zich houden bij MP3 spelers.

Canon vs. Nikon,
mijn mening jep ik ben denk ik wel beetje fanboy van canon, maar nadat ik bij de mediamarkt de nikon in mijn handen heb gehad heb ik ook een geldige reden. ik kreeg binnen 3 minuten al kramp in mijn hand van de nikon, de grip was voor mij (grote handen) gewoon niet lekker.

Thanks YouHao

Bedankt voor alle reacties.

tot updates
 
Die 500D ben ik ook van plan te kopen :) geweldig ding zo te horen!

Benieuwd naar de updates die nog gaan komen. Overigens vind ik dat m-atx bordje ook wat raar, maar we wachten af hoe het gaat schalen in je project
 
Hehe grappig, met camera's is het altijd smaak;)

Ik vind Nikon dan weer lekkerder. Het voelt minder aan als plastic!
Nou hebben wij ook wel een topmodel maar vergeleken met een 50D of die 1Dmark klasse vind ik het beter aanvoelen:D

ONTOPIQUE
Ben benieuwd wat je er van gaat maken, kastje zal me wel verassen denk ik:D
 
Nu, het toestel zelf. De Canon EOS 500D zit in het hogere eind voor de semi-professional, en dit is te merken aan de vele features die hij leent van de Canon 50D. de 500D heeft dezelfde 15.1 MP sensor, al moet ik mezelf hier even corrigeren aangezien het niet exact dezelfde is. De 50D is een full-frame sensor. Verder heeft de 500D wat standaard instelling voor bijvoorbeeld, Low light, Sport, Macro, Landschappen, Portretten en volledig automatisch. Maar ook als mede een Creative Auto functie die je normaal alleen tegenkomt op de hogere modellen van Canon. De 500D is een stuk kleiner dan de duurdere professionele modellen, maar ligt zeker net zo lekker in de hand. Ook het gewicht is prettig je krijgt er geen luie arm van en toch voelt hij niet als een plastic toestel aan.

Welke features hebben we nog meer op deze camera, aan de achterkant zien we een groot 3ā€™ā€™ beeldscherm met 960.000 pixels, wat in vergelijking met andere modellen heel hoog is. De live-mode functie kan overigens alleen worden ingesteld bij de Creative Auto en de Exposure en Apperature settings, dus niet bij de vast ingestelde settings als portret, of macro. Canon bied de mogelijkheid om de ISO waarden in te stellen van 120 t/m 3200, met een boost tot 12800 ISO. Het menu is makkelijk te bedienen en niet al te uitgebreid. Aan de zijkanten van de camera hebben we een SD card slot die SDHC tot en met 16Gb ondersteunt, en aan de andere zijde vinden we een Mini USB, HDMI en remote controle ingang. De HDMI is uiterst handig zo kun je de fotoā€™s die je hebt gemaakt direct op je Televisie kijken. Deze kabel heeft nog een 2e voordeel. Deze camera ondersteunt namelijk ook een Movie functie, met deze functie kun je zoals je waarschijnlijk al kon vermoeden filmpjes maken. 720p kan geschoten worden met 30bps en 1080i kan met 20bps worden opgenomen. Dit alles kan worden mogelijk gemaakt door de razend snelle DIGIC 4 processor die in dit toestel zit, en ook weer is geleend uit het higher end model de 50D. Al met al bied deze DSLR dus de voordelen van een losse lens en de scherpe en unieke kwaliteit van een Spiegelreflex camera, maar ook het allround gemak van een compact camera.
Er zitten nog wat foutjes in ;)
  • 50D heeft geen Full-Frame senor, maar gewoon een APS-C.
  • CA zit juist op consumentencamera's om de overgang naar Program en Manual Mode makkelijker te maken.
  • Live Mode werkt niet in CA.
  • Hij filmt op 1080p.
  • De 50D kan niet filmen.

Voor de rest een nette review. :)
 
Bedankt Blackruby voor je verbetering, ik maak ook wel eens fouten. heb het eventjes aangepast is toch wel zo netjes.

Nogmaals over het M-ATX bordje, ik vond hem wel geinig, lekker compact en nagenoeg alle functies die de Rampage 2 Extreme ook heeft voor bijna 100 euro minder. Ik hoef toch geen Crossfire te draaien en zelfs als ik dat wil kan dat gewoon met 2x 16 lanes.

Tot de volgende, als je nog ergens vragen over hebt kun je die wel stellen, ben ondertussen bezig met rondneuzen naar waterkoel spullen.

Groeten
 
Logitech Performance MX:

Titel3update3.jpg


Inleiding:

Zo daar zijn we weer, met de beloofde review van mijn Logitech Performance MX, deze keer ga ik hem vergelijken met niet minder dan de wel bekende voorganger de Logitech MX Revolution. We gaan de positieve en negatieve punten van deze nieuwe muis t.o.v. zijn voorganger bekijken.

IMG_0206.jpg


De muis is een van de dingen waar je naar mijn mening niet op moet bezuinigen. Voor de gamers is dit sowieso al niet het geval maar voor regelmatig computer gebruik en ook tekenen met CAD is naar mijn idee een goede muis een must. Ik zou niet meer terug kunnen naar een goedkope Trust.

Unboxing:

Goed laten we eens naar de doos van deze muis kijken, hij is mooi vorm gegeven met een klapbaar frontje zodat je de muis in de winkel al kunt bekijken. De verpakking zit er luxe uit, mooi zwart met groen geeft het een elegante en dure uitstraling t.o.v. de andere wit met groene verpakkingen. Er wordt duidelijk gezegd wat de belangrijke features zijn van de muis, de darkfield laser en de unifying mini USB connector. Als ik de doos naast de doos van de MX Revolution zet zien we meteen dat deze een stuk kleiner is en dat hij wat steviger aanvoelt. Ook de binnenkant is net ietsje steviger. Dus Logitech heeft wat geld bespaard op de verpakking.

Wat krijgen we meegeleverd bij deze tamelijk dure muis?

  • Logitech Performance MX
  • Logitech Unifying Micro USB connector
  • Logitech etui (rubber/leerachtige stof)
  • 1 USB verlengkabel met een mooi verzwaard voetje aan het uiteinde.
  • 1 USB naar Micro USB kabel (ergonomisch vormgegeven)
  • USB power adapter
  • 3 Boekjes met extra informatie
  • Logitech software cd

IMG_0215.jpg


De muis:

Zoals ik in de inleiding al heb vermeld is een goede muis geen overbodige luxe, maar wat is een goede muis? Voor mij is een goede muis er eentje waarvan je ten eerste geen kramp in je handen van krijgt na langdurig gebruik, je voorkomt RSI en het is gewoon een prettige ervaring. Ik heb een grote hand en ik gebruik de palm grip (laat mijn hand het liefst gewoon los op de muis rusten). Deze muis laat dat goed toe, hij is groot en er zijn voor de duim ringvinger en pink speciale rust plaatsen. Je hand ligt in een natuurlijke houding.

Knoppen zijn ook belangrijk!

de Performance MX heeft er 7,

  • Links en Rechts klik
  • Forward and Backward klik (als je deze hebt met internet browsen wil je nooit meer zonder).
  • Zoom button
  • Een duim button
  • Scroll wiel

Je kunt al deze knoppen met de bijgeleverde software andere functies geven, zo heb ik de duim knop toegekend aan play/pause.

LogitechPerformanceMX.jpg


Met of zonder draad?

De Logitech is zoals jullie al wel op de fotoā€™s zien draadloos en is een van de weinige muizen met een accu (dus nooit batterijen vervangen). Ik zelf merk geen verschil tussen met of zonder draad, en ik wil mijn desk zo clean mogelijk houden dus dan maar zonder. Ook stel ik geen mega eisen aan de response time en lag (ben geen gamer), maar mijn ervaring is dat je toch een aardig potje kunt gamen met deze muis. Als er al lag is dan vind ik deze niet merkbaar.

Accuā€™s moeten worden opgeladen, hoe gaat dat bij de Performance te werk?

Nou je krijg een setje kabels meegeleverd en aan de voorkant van de muis zit een micro USB aansluiting, je kunt je muis dan rechtstreeks aansluiten op je laptop zodat hij oplaad (als je dit doet heb je ook de USB connector niet meer nodig, hij gedraagt zich als een volledig bedrade muis. Ook krijg je een AC adapter geleverd zodat je de muis rechtstreeks aan het stroom net kunt opladen. Dus je zit nooit zonder stroom, uit mijn ervaring gaat de accu van deze muis ongeveer anderhalve week mee met een gebruik van 6 tot 8 uur op een dag.

Darkfield?

Dit is een nieuwe technologie waarmee je op glas kunt muizen, voor mij niet perse nodig maargoed leuk meegenomen, en het werkt moest het toch eventjes uitproberen vond ik. De laser in de muis is heel accurate en i.c.m. een muismat is het een heerlijke ervaring.

Vergelijking met de MX Revolution:

Voorheen had ik de MX Revolution, maar wegens overlijden zijn we maar overgestapt op zijn jongere broertje. Er zijn toch wel enkele verschillen, sommige positief en sommige negatief.

Positief:
  • De Performance MX heeft een duim knop meer, i.p.v. het onhandige 2e scroll wiel op de revolution.
  • De Performance MX is net ietsje groter en hoger, wat voor mij wel wat fijner is.
Negatief:
  • De forward en backward knoppen zitten naar mijn mening net iets te hoog, maar dit is gewoon even wennen.
  • De oplaad cradle die bij de MX Revolution was geleverd had toch iets meer mijn voorkeur, maar het on-the-fly opladen van de Performance MX is toch ook niet weg.

IMG_0222.jpg


Conclusie:

Al met al is de Logitech Performance MX een muis die niet onderdoet aan zijn broertje de Revolution, voor lange computer sessies en gebruik van CAD en Adobe programmaā€™s is het echt een genot. Geen kramp meer en ook geen last van die onhandige kabel, Gamen gaat naar mijn idee prima maar daar kan ik niet meer over zeggen aangezien ik niet echt hele hoge eisen stel daarvoor.

Een dure muis maar hij is het meer dan waard.

Stand van zaken:

Tja, nog steeds wachten, Mycom zegt dat het waarschijnlijk 4 weken ging duren.

Next update:

Nog een review van mijn huidige hardware, next up Logitech Quickcam Pro 9000.
 
Ik gebruik nu zowel de MX1100, als de MX revo. Het grote gemis aan de revo vindt ik het ontbreken van een duimknop. Die heb ik als middelste knop ingesteld, dus de PAN optie in CAD prog's.

Welke CAD software gebruik jij? Ik voornamelijk Revit. De info over de hoogte was hetgene dat ik nog wilde weten voor ik ook zo'n muis ga bestellen. PERFECT! Je hebt zojuist een voor mij doorslaggevende review geschreven.

Heel erg bedankt en nogmaals complimenten voor je mooie foto's! Vooral die laaste is portrait-wallpaper-materiaal :003:
 
Graag gedaan, ik ben blij dat ik mensen kan helpen.
Ik gebruik voor school voornamelijk AutoCAD Architecture 2010, 64-bit, al is dit programma voor de nieuwe eerste jaars studenten vervangen door Autodesk Revit. Verder gebruik ik Autodesk 3ds Max Design 2010, 64-bit. en als laatste gebruik ik veel Photoshop, Dreamweaver, Indesign, Illustrator, Premiere Flash en After Effects. van CS4 binnenkort CS5.

Is misschien niet helemaal gepast om reviews en vergelijkingen in de buildlog te plaatsen maar ik moet iets doen in de tussentijd, en aangezien ik ook mijn aankomende producten ga reviewen leek me dit een goede start.

Groeten Maarten
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40
R [Build Log] Myvmcloud ESX WhiteBox Gallery & Build Logs 24
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
R First watercooling build log old school pc Gallery & Build Logs 7
D The First One build log Gallery & Build Logs 29
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
H [Build log] "first time" Gallery & Build Logs 23
Monster Build Log SteamPunk Ugly Drum Smoker BBQ Overige Builds 14
T Haswell's Nightmare [Build Log] Gallery & Build Logs 1
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
K Build Log: Coolermaster ATCS 840 Gallery & Build Logs 36
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
Dark-NighT Dark en Klets Dual build Log Gallery & Build Logs 18
Deleted_User_Z zer0's build log Gallery & Build Logs 152
N White Salvation Build In Log Gallery & Build Logs 64
muckelpupp the ARAGORN-C2Q meets: da Monsta! (English build log) Gallery & Build Logs 71
tomcatt Elements of Fortune - Build log Gallery & Build Logs 221
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
Thierry HAG932 build log Gallery & Build Logs 39
Oli4v Build Log: Red Light District (WC'ed CM Stacker STC-101) Gallery & Build Logs 49
N Nighthawk's build log - no name Gallery & Build Logs 102
Ludwig Build log HAF 932 Gallery & Build Logs 44
maomanna [Build Log] Ugly Blacky Gallery & Build Logs 11
vincent Cinewall build Overige Builds 22
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
Bl4ckj4ck666 New build Gallery & Build Logs 2
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
ABRAWARE Going for gold - got silver (ABRAWARE build) Gallery & Build Logs 4
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Y ydv - Yves - watercooled node 804 build Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Advies voor stille build [5800X, 2080RTX] Advies Waterkoeling Setup 1
W Vernieuwing build uit 2014 Advies Waterkoeling Setup 1
B New water cooling build - need help Waterkoeling 2
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
M Extreme overkill build Gallery & Build Logs 7
Bar Weinig Bar Weinig - Eelco - First Build. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bl4ckj4ck666 Custom build pc Ryzen 7 2700x rtx 2080 32gb ram Gallery & Build Logs 28
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
Gurt11 "Prime" (O11 Dynamic Ryzen build) Gallery & Build Logs 6
E Scratch-build ''Zonder Naam" Gallery & Build Logs 6
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Phanteks Evolv X - Eerste waterkoeling build in 13 jaar Gallery & Build Logs 2
arwin74 [TKA] Me stand alone waterkoeler build Verkocht 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan