Update 12 30-04-2010
Na snel mijn laatste bestelling te hebben ontvangen, kon ik gaan beginnen met uitpakken, inbouwen en de hele meuk.
Alvast excuses voor de nogsteeds slecht foto kwaliteit. Betere foto's komen er aan!
En na lang voor het raam te hebben gezeten was het dan eindelijk zo ver!ROFL!
En dit had ie meegebracht voor me .
Even wat singleshots van de inhoud.
Helaas door het inbouwen hier en daar vergeten wat foto's te schieten, maar het gaat uiteindelijk om het eindresultaat.
Eerst even de fans monteren en het rad eronder plaatsen.
I'm in love with my rad(love).
Toen maar eens begonnen met het monteren van mn EK-FC5870 blok.
Netjes schoongemaakt, waarna de thermal pads erop zijn gegaan.
Nou die zit vast tenminste!
Hmm, ok wat nu?....Ohwja! heb nog dat ding van OCool,..ff plaatsen dan maar. Eerst Dark Knight eraf getrokken, cpu'tje schoon gelapt.
Blokje/BP fittings en OCool setje erop, hoppa.
En toen zou en moest ik nog mn HDD's verticaal hebben. Waarom? vraag het me niet, dat wilde ik perse. Helaas bood de Scyte disk stabeliser geen uitkomst, dus dan maar zonder.
Tevens gelijk mn SSD er maar bijgehangen:
En toen moest ik naar het werk.. pfff, en ik had nog zoveel te doen! Na het werk vervolgens snel een bord macaroni naar binnen gewerkt waarna ik weer hevig aan de slag ging, en dus tevens vergat foto's te maken van het proces.
De foto's die ik had geschoten zijn zwaar slecht, en durf ik nieteens te laten zien. Dus vandaag hard opzoek geweest naar mn Casio camera om het eind resultaat mee vast te leggen. Aangezien ik alleen mooie foto's wil posten zullen jullie nog even in spanning moeten wachten op de el grande finale, maar hoop dat het het waard is. Ik ben in iedergeval tevreden. Misschien komen er hier en daar nog wat veranderingen, maar dat zien we dan wel weer.
Tot de volgende update!
Nou vooruit, een kleine teaser dan maar, maar dan ook een hele kleine hoor
: