Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, zeker voor de eerste keer. Na veel x trail en error is het goed gekomen.
Maar bedenk je 2x voordat je de case wilt spuiten. Tis niet in een dag gebeurt en het verg veeel geduld.
Eindelijk mn fatsoenlijke camera gevonden! En wat denk je?!
Juist! geen memcard! dus kan maar 2 pics schieten en dan weer aan de pc hangen om m te legen ROFL!
Maar goed, morgen maar ff een kaartje roggelen dan maar.
Hoe dan ook tog snel wat pics geschoten, en 1 daarvan heb ik nu op mn wallpaper, zo mooi vond ik hem.
Tevens is dit de eerste grande finale pic van mn case @ night. Er volgen meer pics als ik een memcard heb etc en een statiefje, maar deze kon ik echt nietmeer voor mijzelf houden. Ik hoop dat jullie het wat vinden!!!!
Thnx mannen, ben er zelf ook erg trots op moet ik wel een beetje bekennen .
De Temp's!
Hierbij tevens mijn 24/7 setup+temps onder load.
Zowel gpu als cpu gestressed hier, dus de loop is maximaal verwarmt.
De 3 Yate Loons spinnen voluit op 1650 rmp.
Netjes geoverclocked , ik heb mijn core i5 vandaag gelapped , maar ik blijf ontevreden over mijn temps -.- , op 3,6 ghz idle 41 graden , gpu op 29 idle
Netjes geoverclocked , ik heb mijn core i5 vandaag gelapped , maar ik blijf ontevreden over mijn temps -.- , op 3,6 ghz idle 41 graden , gpu op 29 idle
Echter gaat het niet om de idle temps, maar om de load. Als die maar niet skyrocken hoef je je niet echt zorgen te maken hoor. Je gpu heeft wel een mooie temp! mijne idled op 35c, maar over op wat meer prik .
Ik draai nu mijn i5-750 op 20x190=3.8Ghz op 1.300v. Temps zijn idle 34/36c en onder load 55c/56c.