Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
als je de rest van die trekpin eruit krijgt dan kan je met een zijkniptang het end eraf knippen en dan erdoor tikken
Moet eigenlijk makkelijk gaan
Ps: nie teveel geweld gebruiken dan gaat de kast krom
Inmiddels kan ik jullie wel weer wat nieuws laten zien. Zoals ik in de vorige update al liet weten, was ik van plan wat popnagels weg te halen. Dit is inmiddels gelukt helaas niet helemaal perfect, maar dit is niet erg. Dit zal later deze update wel duidelijk worden. Ik heb het eerst met een tang geprobeerd, maar dit was niet voldoende. Toch maar de dremel gebruikt, maar de slijpschijfjes kon ik niet helemaal goed positioneren door de relatief krappe ruimte. Uiteindelijk bleek een polijststeentje het beste te werken
Eerst maar eens wat tape rond de te amputeren delen plaatsen om lakschade te voorkomen.
Een zijkniptang was niet voldoende...
Uiteindelijk met een polijststeentje weggeslepen en met een centerpunt het laatste stukje er
uitgeslagen.
Laatst een glashandel gebeld om even te informeren hoe duur een stukje spiegel was. Dit bleek met de gegeven afmetingen rond de €20 te komen. Voor de grap ook nog even bij een andere glashandel langsgeweest. €2,50 kreeg ik te horen?! Ik dus helemaal blij en maar meteen gekocht. Het resultaat is hieronder te zien. Overigens voor het gemak een oud kapot moederbord gebruikt.
Nieuwe formfactor voor moederborden: mirror-atx
Looks nice
Inmiddels heb ik ook weer wat waterkoeling onderdelen binnen. Ook hiervan zijn wat foto's gemaakt.
Ja DOH
Het is dan wel mijn eerste casemod, de bestellingen heb ik allemaal al klaarstaan als het ware. Het enige wat roet in het eten gooit is mijn bankrekening.
Heb al best wat waterkoeling kennis door het lezen van al die fora. Enkel de ervaringen ontbreken mij
Overigens: No offense, het meedenken wordt ten zeerste geapprecieerd.
Spiegel wordt zeker NIET gegraveerd.
Misschien ergens in de kast nog een wit logo van een eventuele sponsor(nog geïnteresseerden?). Dit wordt dan ook maar maximaal 10 bij 10 cm. Wil de kast absoluut niet vervuilen.
Strak is eigenlijk in één woord wat ik wil bereiken.