LaughingBuddha
New member
Hallo,
ik zou graag wat hulp kunnen gebruiken met het kiezen van de juiste onderdelen voor in mijn nieuwe gaming PC.
hier een lijstje met onderdelen die ik van plan ben om te kopen.
1x Case - Corsair Obsidian Series 800D
1x Moederbord - ASUS Rampage IV Extreme
1x CPU - Intel Core i7 Extreme Edition 3970X (2011)
2x GPU - EVGA GTX TITAN Hydro Copper Signature
1x MEM - Corsair Dominator Platinum memory
1x PSU - Corsair Professional Series Gold AX1200
Het liefst wil ik de CPU en beide GPUs watercoolen.
Budget maakt denk ik niet zo heel veel uit, mijn voorkeur gaat uit naar gewoon goede kwaliteit spullen die lang mee gaan en makkelijk in onderhou
Ik zou graag alles intern houden, dus geen externe cooling. (indien mogelijk)
Ik heb wel wat dingen toegevoegd in mn mandje maar ik heb werkelijk waar geen idee of het goed is.
Winkelwagens :: testlijst - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
naast de watercooling moet er denk ik ook nog wat normale cooling in de case zetten, wat wordt er aangeraden om als extra fans in te bouwen bij een volledig wc pc.
ik heb besloten deze keer een PC te maken met watercooling omdat ik in een serre zit waar het heel heet kan worden.
ik game veel op triple screen en mijn huidige PC wordt ook regelmatig erg heet.
PCs bouwen is voor mij niet vreemd maar ik heb zelf nog nooit iets met watercooling gedaan dus ik kan alle hulp goed gebruiken
ik zou graag wat hulp kunnen gebruiken met het kiezen van de juiste onderdelen voor in mijn nieuwe gaming PC.
hier een lijstje met onderdelen die ik van plan ben om te kopen.
1x Case - Corsair Obsidian Series 800D
1x Moederbord - ASUS Rampage IV Extreme
1x CPU - Intel Core i7 Extreme Edition 3970X (2011)
2x GPU - EVGA GTX TITAN Hydro Copper Signature
1x MEM - Corsair Dominator Platinum memory
1x PSU - Corsair Professional Series Gold AX1200
Het liefst wil ik de CPU en beide GPUs watercoolen.
Budget maakt denk ik niet zo heel veel uit, mijn voorkeur gaat uit naar gewoon goede kwaliteit spullen die lang mee gaan en makkelijk in onderhou
Ik zou graag alles intern houden, dus geen externe cooling. (indien mogelijk)
Ik heb wel wat dingen toegevoegd in mn mandje maar ik heb werkelijk waar geen idee of het goed is.
Winkelwagens :: testlijst - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
naast de watercooling moet er denk ik ook nog wat normale cooling in de case zetten, wat wordt er aangeraden om als extra fans in te bouwen bij een volledig wc pc.
ik heb besloten deze keer een PC te maken met watercooling omdat ik in een serre zit waar het heel heet kan worden.
ik game veel op triple screen en mijn huidige PC wordt ook regelmatig erg heet.
PCs bouwen is voor mij niet vreemd maar ik heb zelf nog nooit iets met watercooling gedaan dus ik kan alle hulp goed gebruiken