Hoi iedereen,
Na lang opzoekwerk en twijfelen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en besloten te gaan voor een waterkoelingsetje.
Nu mijn budget draait rond de 600€ en het is de bedoeling om mijn pc zo stil en koel mogelijk te houden.
Natuurlijk wil het oog ook wat
Mijn Hardware : Amd Phenom II X4 955
Sapphire HD 6870
Xfx 850watt Semi modulair Black edition
Mod in progress CM storm scout case
Het is de bedoeling dat de Rad bovenaan komt en dat mijn cpu en gpu op waterkoeling komen.
Hieronder vinden jullie mijn samenstelling
Winkelwagens :: eerste wc setup - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
Opmerking en suggesties zijn altijd welkom.
Ook had ik nog volgende vragen : is mijn graka en gekozen gpu waterblock compatibel?
Heb ik genoeg koelvloeistof en tubing ?
Alvast bedankt!
Na lang opzoekwerk en twijfelen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en besloten te gaan voor een waterkoelingsetje.
Nu mijn budget draait rond de 600€ en het is de bedoeling om mijn pc zo stil en koel mogelijk te houden.
Natuurlijk wil het oog ook wat
Mijn Hardware : Amd Phenom II X4 955
Sapphire HD 6870
Xfx 850watt Semi modulair Black edition
Mod in progress CM storm scout case
Het is de bedoeling dat de Rad bovenaan komt en dat mijn cpu en gpu op waterkoeling komen.
Hieronder vinden jullie mijn samenstelling
Winkelwagens :: eerste wc setup - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
Opmerking en suggesties zijn altijd welkom.
Ook had ik nog volgende vragen : is mijn graka en gekozen gpu waterblock compatibel?
Heb ik genoeg koelvloeistof en tubing ?
Alvast bedankt!