beste mede modders/wcoolers.
ik heb een tijdje terug een enthoo primo gekocht.
Hier is nog niks mee gedaan.
nu wil ik mijn huidige systeem gaan watercoolen.
Dit is wat ik tot nu toe heb in mijn mandje
Winkelwagens :: Winkelwagen - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
ziet dit er oke uit?(cpu only voorlopig)
fans heb ik nog van mijn h100i ,die ik voorlopig wil gebruiken tot er weer wat centen beschikbaar zijn voor corsair sp120 fans.
enigste andere wat ik mis nog is een aftappunt/kraantje
ik heb niet echt een laag punt ,aangezien mijn pomp met res combo bovenin zal zitten in de bay,
maar mijn gedachte was om vlak voor de inlet of outlet(wat is het beste?)
een splitter of iets dergelijks te doen,zodat ik een slang naar de bodem van de case kan laten lopen,en de andere slang gewoon naar de pomp/res combo.Dan op de slang op de bodem een stopfitting/kraantje op te doen en daar het water af te tappen,als ik mijn water of slangen vervang etc.
Weet niet wat de beste manier zou zijn hiervoor?
Bij voorbaat dank
mvg Dennis
ik heb een tijdje terug een enthoo primo gekocht.
Hier is nog niks mee gedaan.
nu wil ik mijn huidige systeem gaan watercoolen.
Dit is wat ik tot nu toe heb in mijn mandje
Winkelwagens :: Winkelwagen - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
ziet dit er oke uit?(cpu only voorlopig)
fans heb ik nog van mijn h100i ,die ik voorlopig wil gebruiken tot er weer wat centen beschikbaar zijn voor corsair sp120 fans.
enigste andere wat ik mis nog is een aftappunt/kraantje
ik heb niet echt een laag punt ,aangezien mijn pomp met res combo bovenin zal zitten in de bay,
maar mijn gedachte was om vlak voor de inlet of outlet(wat is het beste?)
een splitter of iets dergelijks te doen,zodat ik een slang naar de bodem van de case kan laten lopen,en de andere slang gewoon naar de pomp/res combo.Dan op de slang op de bodem een stopfitting/kraantje op te doen en daar het water af te tappen,als ik mijn water of slangen vervang etc.
Weet niet wat de beste manier zou zijn hiervoor?
Bij voorbaat dank
mvg Dennis