+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: 2x D5, hoe monsteren op een EK-UNI Pump Bracket

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.283
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28

2x D5, hoe monsteren op een EK-UNI Pump Bracket

Heb sinds kort de MCP350 pomp vervangen door een D5 pomp. Werkt opzich prima, maar de flow kan naar mijn mening veel beter.
    Met 2x een Alphacool ST30 360 rad, een EK 1080 waterblok en een Aquacomputer Cuplex kryos XT haal ik krap aan 110-130 l/min.

Nu wil ik dus een 2e pomp installeren, alles leuk en aardig, maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
    Op dit moment maak ik gebruik van een EK-UNI Pump Bracket om de pomp samen met het reservoir op te hangen.

Voor een dubbele pomp zou ik voor de https://www.highflow.nl/watercooling...d5-serial.html gaan met een ander reservoir:
    ekres-x3-150-lite_fit2_800_v1.jpg

Maar enige manier voor mij is om deze te monteren op de EK Uni holder in mijn Sulaco build.

Iemand een suggestie om 2 pompen te kunnen ophangen?
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.553
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Monsteren?haha.

Singularity computers heeft toch brackets om twee ressen samen met de pompen te monteren.
    Maar die monteer je aan het reservoir.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.283
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Monsteren.....woops.

Ik zal eens kijken, sta nog steeds open voor suggesties...
    INTEL 7800K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.553
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.283
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Ik kan wel zo 1 aanschaffen, maar heb dus geen flauw benul of dit wel gaat werken. Zo niet,dan zit ik ermee opgescheept .
    Zelfde als een 2e pomp....ik kan niet nergens anders de pomp kwijt .
    INTEL 7800K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.553
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Kun je niet twee pomp/res combo vastzetten aan je radiator?

Net als dit.
    https://www.highflow.nl/watercooling...l-dual-v3.html

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.283
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Nee helaas niet, er is daar niet genoeg ruimte voor in de kelder. De max ruimte is 9.5cm, rad en fans nemen al teveel ruimte in.....

Added after 26 minutes:

Ok....heb gevonden wat ik zocht

screenshot-2018-1-15-ek-im-3831109843192-pdf.jpg

Je kunt hem blijkbaar op een 12cm fan monteren

1 nadeel is dan wel dat de retour naar het reservoir bovenop zit...
    Laatst gewijzigd door XenoMorpH; 15-01-18 om 20:38.
    INTEL 7800K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten