tja en daar wringt dus gelijk de schoen al, toestel niet meer leverbaar "overmacht".
nieuwe "superieure toestel wel leverbaar, stukken goedkoper en beter" (kuch kuch bullshit)
hun probleem opgelost en mijne niet.
kan dus andere telefoon krijgen. Dat is dus een telefoon die ik eigenlijk al heb (nu een lumia 900), in een iets nieuwer jasje maar de zelfde bagger gebruik tijd van nog geen dag.
Schiet ik dus geen kloot mee op.
Gingen nog wel poging doen om contact aanpassing ongedaan te maken, echter durfde geen garanties te geven en ipv dat ik dus contract vrij ben word het een nieuw jaarcontract wat je dus niet kan afkopen mocht er toch bij wonder een high end toestel op de markt komen in de lumia serie.
Net nog een trotse helpdesk medewerker die melde dat ik ook voor de 640XL kon gaan wand die heeft vrijwel de zelfde specs als de 1520 (het verschil zou nauwelijks merkbaar zijn).
Na aanhoren van ze positieve oplees verhaaltje over hoe fantastisch de telefoon wel niet was, heel vriendelijk geantwoord (iets met waar die hem kon laten, de zon schijnt er nooit ieder geval) en opgehangen
Arwin