Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als een bedrijfsleider je verteld dat je laptop mic afschuwelijk slecht is en je vrienden je willen verstaan tijdens het gamen, dan moet je daar maar voor zorgen
Na the party toch maar is over gegaan naar een ten key less toetsenbordje. Orgineel wou ik een cmstorm quickfire rapid i maar aangezien ook cooler master zelf deze niet kan leveren met een US layout toch maar gegaan voor een ducky shine 3 tkl: Bekijk bijlage 17360
Nu alleen nog mn eigen maken door hem te iets aan te passen...daarom maar wat witte vinyl besteld :033:
Ah daar was ik benieuwd naar! hoe bevalt hij je? Heb ook al een tijdje naar die headset zitten kijken maar kom nou niet tot een duidelijk antwoord of hij zijn geld waard is of niet?
Ah daar was ik benieuwd naar! hoe bevalt hij je? Heb ook al een tijdje naar die headset zitten kijken maar kom nou niet tot een duidelijk antwoord of hij zijn geld waard is of niet?
Materiaal: voelt een beetje goedkoop, allemaal plastic.
Geluidskwaliteit headphones: voor een wireless koptelefoon van 120 euro vind ik het niet slecht.
Microfoon: Ik hoor van iedereen dat ik prima verstaanbaar ben maar met een eigen mic test vond ik het niet optimaal maar wederom voor een 120 euro draadloos ding is het niet slecht.
Accu: Ook echt gewoon 10 uur
Draagcomfort: Heel goed, lange gaming sessies worden er niet door verhinderd, de memory foam cups kunnen een beetje schuren (had liever leer gewild zoals mijn andere koptelefoon maar ach het is geen premium ding)
Of ik hem houd....geen idee, misschien toch een condensator mic en mijn Pioneer HDJ 2000 gebruiken in de plaats ervan.
Ik hoop dat dit een beetje helpt, heb hem vannacht 8 uur achter elkaar gebruikt en dat ging prima.
Thanks! precies wat ik wilde weten!
Toch inderdaad maar meteen voor een Mic/headphones gaan, aangezien ik mezelf kennende uiteindelijk toch niet tevreden ben met welke headset dan ook haha
Vandaag mijn de eerste stap terug naar het modden gezet, een NZXT S340. De meningen zijn een beetje verdeeld, enerzijds zeer tevreden wat cabelmanagement betreft, anderzijds zijn er wel een aantal afwerkingen en keuze die me wat storen. Maar daar passen we wel een mouw aan