Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Van ome Freddy vandaag een pakketje gehad met: Aquacomputer farbwerk. krijg hem overigens niet aan de praat (althans, niet met mijn huidige 5050 SMD ledstrips). Bekijk bijlage 17098
Van de week binnen gekomen: Pipo X7 Windows 8.1 mediacenter.
Moet nog wel het 1 en ander aanpassen ivm koeling, maar tot nu toe vervangt hij prima mijn stroom vretende mediacenter haha. Tevens is een 2e (zwarte) onderweg.
Ik denk dat die bedoelt, als je de motor voor de zaak gebruikt en hem op de zaak koopt (op een motor hoef je geen bijtelling te betalen) kun idd. de btw terugvorderen en zet je de motor op je balans. Moet het overigens wel een btw motor zijn en geen marge.
Ik denk dat die bedoelt, als je de motor voor de zaak gebruikt en hem op de zaak koopt (op een motor hoef je geen bijtelling te betalen) kun idd. de btw terugvorderen en zet je de motor op je balans. Moet het overigens wel een btw motor zijn en geen marge.
in belgië kan je je volledige moto en pak aftrekken van je belastingen de mot in 5 jaar en het pak in 3 jaar. op een elektrische moto kan je dan nog 15% kan de waarde van de moto aftrekken voor 2 jaar. er hangen wel strikte voorwaarden aan, zoals dat de moto voor woon werk verkeer moet zijn.