• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wat heb jij net gekocht/gekregen??

07072010722.jpg


07072010723.jpg


07072010724.jpg


07072010725.jpg


En dit is nog niet alles :D
strax pics maken van me andere nieuwe shit :D
 
Wow Kamuchi !

Ik wil dus al een jaar een 30" scherm kopen.
Half jaar geleden vroeg ik me af of dus een 32" samsung LED tv niet wat zou zijn.
Want dat scheelt zomaar 700 euro vergeleken met een 30" computerscherm.
Enigste vraag was of het net zo scherp is, want ik zit er 50cm vanaf.
En natuurlijk hoe de tv het met shooters doet :)

Graag hoor ik dat van je :)

Dit is een 40inch dus een stukje groter dan een 32, wat dus ook kwa afstand en scherpe iets uitmaakt.

ik ben dus van een 24 naar een 40 overgestapt, kun je op deze pic zien waar ie eerst stond
http://www.highflow.nl/forum/f21/sh...groom-gameplekkie-1771/index8.html#post121383

de afstand was zo`n 60/70 cm voor gebruik, reso 1920x1080 (max tv)
voor dit formaat was het iets te dichtbij, door dat de resolutie gelijk bleef werdt het buroblad behoorlijk opgeblazen (zelfde pixels aleen groter) wat dus onscherp beeld en text gaf voor normaal gebruik, films en spellen op max resolutie ging perfect en haar scherp als het spel en je pc het aan kan :p

door dat het een 40 is en normaal gebruik koppijn gaf, staat ie nu in de hoek op zo`n 90cm gebruik afstand als 2de monitor, spellen gaan perfect, films haar scherp (720&1080)

heb er nu behoorlijk wat uurtjes op zitten met FSX, End War en Singularity zonder enig probleem behalve spijt dat ik dit speeltje niet eerder heb gekocht :082:


er is wel een "maar":
Elke keer als je wilt spelen of als desktop gebruiken, dan ben je verplicht om `m in de "game mode" te zetten, tv is natuurlijk voor, tada, tv en films
als je `m gebruikt zonder game mode dan heb je een behoorlijke mouse lag omdat alles wordt gebruikt voor beeld kwaliteit
zodra je in game mode gaat, wordt het beeld iets slechter maar is de lag weg

deze samsung heeft een apart geheugen voor beide, dus moet je dus 2 keer de instellingen veranderen (en het zijn er behoorlijk wat :p) maar zodra tv en game modes bijna gelijk zijn, merk je niets aan de "mindere" kwaliteit.

een 32 zou je denk ik zo kunnen gebruiken als normale monitor omdat de stap niet al te groot is als je van een 22-24inch afkomt
beste advies is denk ik toch naar een winkel gaan waar ze het model verkopen wat je wilt hebben en om een demo vragen om het beeld kwaliteit te zien met een pc en dan gaan zoeken naar de goedkoopste

er is wel 1 ding waar je wel op moet letten:
de ondersteunde video formaten!

heb bijna dat ding omgeruild na het googlen hoe je een mkv kan bekijken, iedereen zei dat het niet kon, maar eenmaal aangesloten op de pc (hoofdpijn zonder bij geleverde software) bleek ie dus zonder problemen mkv (bluray rips) te kunnen afspelen :050:

Welke flight sim is dit ...

flight simulator X
http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/

Acceleration F-18 :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer een leuk pretpakketje binnen gekregen, denk dat foto's meer zeggen dan woorden:

De doos, met inhoud
01.jpg


Bitspower Water Tank Z-Multi 80
02.jpg

03.jpg

16.jpg

17.jpg


ThermoChill EC6 Clear
04.jpg


Zwarte sleeve kit (2x)
05.jpg

08.jpg


Diverse fittingen:
06.jpg

07.jpg


Freeduino V1.16 with Atmega328 + Freeduino / Arduino LCD Keypad Shield.
09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg


Lap / Schuurpapier set (400-2500 grit)
18.jpg

19.jpg


Schermpje ook al werkend gekregen. Eerst het samenvoegen van de twee:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Sub4pZycSyY]YouTube - freeduino sandwich[/ame]

En daarna programma codes inladen op de Freeduino controller en LCD Smartie instellen:

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg


Nog even wachten op de volgende bestelling en dan kan de H50 onder handen genomen worden.
 
Laatst bewerkt:
vandaag me sendstation pocketdock binnen gehad
Kjiy4.jpg

in combinatie met de stand die ik al had kan ik gelijk syncen en mp3's op veel betere kwaliteit afspelen dan met de gebruikelijke headphone jack.
WgkOP.jpg

geen gedoe meer met mijn iphonehoesje er af te halen. en mijn psp kan er ook nog ens op
JV6es.jpg
 
Gisteren Blur voor de PC gekocht.
Best een leuk spel. Ik ga eens kijken of ik mijn oude sidewinder controller ermee aan de praat kan krijgen. Dan kan ik lekker splitscreen aan de gang.
blur_RP_PC.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
Vannos Wat voor schoenen heb jij ? Algemene Discussies 54
Wouter Wat heb jij voor campzone dat we kunnen gebruiken? Lan Party 26
Joren Wat heb jij gekregen van St.klaas? Algemene Discussies 29
Celly Het wat-heb-jij-vandaag-gesloopt-topic Hardware & Software 15
Vannos Wat voor luchtje heb jij ? Algemene Discussies 54
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Wally1987 [IN-ACTIVE] Alles wat ik heb Verkocht 20
M eerste waterkoeling set graag wat advies over wat ik heb uitgezocht Advies Waterkoeling Setup 20
Sw333t Fillport benodigheden. Wat heb ik nodig? Waterkoeling 9
J Wat heb ik allemaal nodig?? Waterkoeling 6
ShockRaver D5 + reservoir? wat heb ik allemaal nodig? Waterkoeling 26
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
V Heb je en wat heb je op 4 juni gestemd? Algemene Discussies 21
S hey kan iemand me helpen met wat ik nog nodig heb Waterkoeling 27
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
E wat te doen met waterschade aan hout? Algemene Discussies 2
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
mixedup [CLOSED] wat is de waarde van dit Gesloten 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan