Wow Kamuchi !
Ik wil dus al een jaar een 30" scherm kopen.
Half jaar geleden vroeg ik me af of dus een 32" samsung LED tv niet wat zou zijn.
Want dat scheelt zomaar 700 euro vergeleken met een 30" computerscherm.
Enigste vraag was of het net zo scherp is, want ik zit er 50cm vanaf.
En natuurlijk hoe de tv het met shooters doet
Graag hoor ik dat van je
Dit is een 40inch dus een stukje groter dan een 32, wat dus ook kwa afstand en scherpe iets uitmaakt.
ik ben dus van een 24 naar een 40 overgestapt, kun je op deze pic zien waar ie eerst stond
http://www.highflow.nl/forum/f21/sh...groom-gameplekkie-1771/index8.html#post121383
de afstand was zo`n 60/70 cm voor gebruik, reso 1920x1080 (max tv)
voor dit formaat was het iets te dichtbij, door dat de resolutie gelijk bleef werdt het buroblad behoorlijk opgeblazen (zelfde pixels aleen groter) wat dus onscherp beeld en text gaf voor normaal gebruik, films en spellen op max resolutie ging perfect en haar scherp als het spel en je pc het aan kan
door dat het een 40 is en normaal gebruik koppijn gaf, staat ie nu in de hoek op zo`n 90cm gebruik afstand als 2de monitor, spellen gaan perfect, films haar scherp (720&1080)
heb er nu behoorlijk wat uurtjes op zitten met FSX, End War en
Singularity zonder enig probleem behalve spijt dat ik dit speeltje niet eerder heb gekocht :082:
er is wel een "maar":
Elke keer als je wilt spelen of als desktop gebruiken, dan ben je verplicht om `m in de "game mode" te zetten, tv is natuurlijk voor, tada, tv en films
als je `m gebruikt zonder game mode dan heb je een behoorlijke mouse lag omdat alles wordt gebruikt voor beeld kwaliteit
zodra je in game mode gaat, wordt het beeld iets slechter maar is de lag weg
deze samsung heeft een apart geheugen voor beide, dus moet je dus 2 keer de instellingen veranderen (en het zijn er behoorlijk wat
) maar zodra tv en game modes bijna gelijk zijn, merk je niets aan de "mindere" kwaliteit.
een 32 zou je denk ik zo kunnen gebruiken als normale monitor omdat de stap niet al te groot is als je van een 22-24inch afkomt
beste advies is denk ik toch naar een winkel gaan waar ze het model verkopen wat je wilt hebben en om een demo vragen om het beeld kwaliteit te zien met een pc en dan gaan zoeken naar de goedkoopste
er is wel 1 ding waar je wel op moet letten:
de ondersteunde video formaten!
heb bijna dat ding omgeruild na het googlen hoe je een mkv kan bekijken, iedereen zei dat het niet kon, maar eenmaal aangesloten op de pc (hoofdpijn zonder bij geleverde software) bleek ie dus zonder problemen mkv (bluray rips) te kunnen afspelen :050:
Welke flight sim is dit ...
flight simulator X
http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/
Acceleration F-18