Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wil dus al een jaar een 30" scherm kopen.
Half jaar geleden vroeg ik me af of dus een 32" samsung LED tv niet wat zou zijn.
Want dat scheelt zomaar 700 euro vergeleken met een 30" computerscherm.
Enigste vraag was of het net zo scherp is, want ik zit er 50cm vanaf.
En natuurlijk hoe de tv het met shooters doet
Vandaag een nieuwe zwembroek aangeschaft.
Ik had er nog wel een, maar die was na een paar jaar toch een beetje krap geworden. Maar kolere, wat zijn die dingen duur. :eusa_silenced:
Heb vorig jaar in Bulgarije een stuk of 20 billabong shirten en 20 zwembroeken gekocht voor een 8 euro de stuk, allemaal namaak natuurlijk, maar ten eerste mooi, en je hoeft er niet zuinig op te zijn
-Hama batterijdoosje
-Sanyo Eneloops (De beste oplaadbare batterijen)
-Sandisk Extreme III 4GB SDHC kaartje
-Sony IR afstandbediening
-Gepe Cardsafe mini
Voor de DSLR gebruikers: Ze hebben ook een waterdichte 4x CF doosje.
Nieuwe Multi-Media/Navigatie systeem voor in de Transporter.
De vorige Pioneer Navgate 900 is om 03:00 vandaag gestolen... Nieuwe ruit en nieuwe navigatiesysteem. Precies een weekje voor ik op vakantie ga :O. Zelfde overkwam mijn buurman ook. Die zou vandaag gaan, Maar bij hem zijn de spiegels en parkeersensoren uitgetrokken. Nieuwe E-klasse mercedes
Zo'n Alphacool scherm heb je dus geen ruk aan. Althans, wij niet aangezien hij voornamelijk gebruikt wordt voor de email notification. Maar ja, dat ken ie weer niet.