Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
helaas is de markt hier ook redelijk verziekt hoor Freddy, jaar geleden zou dit net aan 200.000 zijn geweest
hoop deze week de laatste handtekeningen te ontvangen en dan zou alles rond moeten zijn.
Overdracht word dan de 15e november
Ik had een aantal maanden terug goedkopere handschoenen gekocht, deze gebruikte ik voor de bokszak en normale trainingen.
Want ik vond het zonde om mijn dure Hayabusa handschoenen te slijten aan de bokszak.
Achteraf gezien een domme redenering, want na een tijdje trainen met die goedkopere (met name op de bokszak) heb ik mijn linkerhand (knokkels/vingers) gekneusd
De handschoenen beschermen je hand en daar moet je dus niet op besparen
Daarom deze Title handschoenen gekocht, met extra gel laag enzo
Ik had een aantal maanden terug goedkopere handschoenen gekocht, deze gebruikte ik voor de bokszak en normale trainingen.
Want ik vond het zonde om mijn dure Hayabusa handschoenen te slijten aan de bokszak.
Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid: heb je de Hayabusa alleen voor de show/mooiigheid? Of mogen ze wel uit de verpakking?
Of slijten ze gewoon te hard?
Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid: heb je de Hayabusa alleen voor de show/mooiigheid? Of mogen ze wel uit de verpakking?
Of slijten ze gewoon te hard?
Die gebruik ik voornamelijk met sparren en trainen met een maatje (combinaties doen op elkaars handschoenen).
Op de bokszak ga je voluit, dan slijt de foam/opvulling in de handschoen sneller, vooral als het een crappy kwaliteit is
Nieuwe case gekocht voor de kleine.
Is een teruggestuurd product,maar volgens mijn hebben ze een nieuwe gestuurd.
Folie zit er nog op.
Zelfs het plastic zit nog om de extra brackets heen.
Na een redelijk zoektocht naar ingelijste filmposters, toch een zaak gevonden met licenties die de posters hebben/printen.
Voor aan de muur in de werkkamer.