Gekocht voor mijn zelfbouw case to be;
Een slimline optical drive bracket!
.... wat een drama.
Achtergrond; ik zoek al 5 jaar (!) deze los of in een donorkast. Zoekertjes en alles ten spijt niet gelukt.
In al die tijd welgeteld één webshop gevonden, met voorraad zonder dat je gelijk 100+ moet bestellen, gevonden.
Na lang wikken en wegen omdat de webshop niet reageerde er twee gekocht omdat het de laatste paar op voorraad waren... via een forward service laten komen want verstuurde alleen naar de UK. Van de twee is er dus een stuk niet aangekomen, ze zijn ook niet nieuw (niet perse een bezwaar voor mij maar zo verkochten ze ze wel), plus de bijbehorende schroefjes zaten er ok al niet bij. Dus die schroefjes mag ik ook weer ergens los gaan zien te versieren (als iemand heeft wink wink)
Ahfijn wat heeft me dit gekost? Kale prijs ~10tje + versturen binnen UK ~4E + kosten forward service 6E naar Nederland 8E plus invoerrechten 12E. Ofwel deze #$@! bracket heeft me ~40 euro(!) gekost! Zo pissig erover dat ik niet eens de exacte kosten op ga zoeken en de shop benaderen hierover is volstrekt zinloos.
Op maat laten maken is me nergens gelukt voor elkaar te krijgen onder die 40 euro. Ze staan nu nergens te springen om eenmalig zoiets te maken. Werk zelf in de bouw en alles van staal/alu, maatwerk helemaal, is schreeuwend duur. Dit is niet mijnenige iets wat ik had willen laten maken.
En wat denk je? De volgende onderdelen welke ik op het oog heb zijn ook alleen leverbaar in de UK... joy...