Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanmiddag iets te veel bier gekocht bij Burg Bieren in Ermelo. Voor in de kast en voor de feestdagen.
Ook niet zo heel goed op de kaartjes gelet dus was iets duurder uit zullen we maar zeggen.
Na 2 maanden wachten op een onderdeel eindelijk mijn camera volledig kunnen 'riggen'. 7'' SDI/HDMI monitor, op de achterkant een vLock accu voor de camera, licht en monitor. De basis zoals baseplate, grips en handgrip adapter zijn van Shape (gewoon premium spul) en wat klein dingetjes van Smallrig. Nu is het geld op voor dit jaar. ?
Moet alleen nog passende kabels en kabelclips hebben om het wat strakker te krijgen.
Vanmiddag iets te veel bier gekocht bij Burg Bieren in Ermelo. Voor in de kast en voor de feestdagen.
Ook niet zo heel goed op de kaartjes gelet dus was iets duurder uit zullen we maar zeggen.
Heb je ze al geproefd? Die rechtse blikjes lijken op de new IPA biersoorten die ik laatst dronk. Over het algemeen smaakten ze bijna allemaal naar grapefruit. Niet echt mijn smaak.
Ik ben de laatste tijd aan het bokbier (het is er weer de tijd voor). Bevalt me goed.
Dus misschien is dat ook wat voor jou als je dezelfde ervaring als ik had met die new ipa.
Heb je ze al geproefd? Die rechtse blikjes lijken op de new IPA biersoorten die ik laatst dronk. Over het algemeen smaakten ze bijna allemaal naar grapefruit. Niet echt mijn smaak.
Ik ben de laatste tijd aan het bokbier (het is er weer de tijd voor). Bevalt me goed.
Dus misschien is dat ook wat voor jou als je dezelfde ervaring als ik had met die new ipa.
Die helemaal rechts is een 'IPA sour'. Dat is altijd een verrassing maar staat nog in de koelkast. Sours zijn af en toe wel leuk als je een goede hebt.
Ben zelf ook geen fan van IPA's hoor, in de zomer op een terras wil ik nog wel eens een poging wagen.
De andere van rechts (4 dezelfde) zijn Imperial Pastry Stouts. Tiramisumo Twins van De Moersleutel. Dat is wel zo verdomde lekker. ?
Tiramisumo Twins Barrel Aged by Moersleutel Craft Brewery is a Stout - Imperial / Double Pastry which has a rating of 4.1 out of 5, with 4,282 ratings and reviews on Untappd.
untappd.com
Een goed bok biertje met een wat kaas/worst is in deze tijd zeker niet gek.