Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Peter hoe kun jij een vrouw hebben?
Volgens 9gag en vergelijkbare websites ben jij sowieso 150+KG, maagd, onverzorgd, simpele spijkerbroekjes en heb je geen vrienden.
Vandaag een pakketje binnengekregen van l3p, omdat ie jarig was had ik wat extra centjes overgemaakt voor een biertje, dit was puur voor de lol natuurlijk en wie de bal kaatst kan em terug verwachten blijkt wel, haha
had bijna een microscoop nodig om me bestelling in een doosje van 20x20x20 te vinden dus niet te hard blazen anders vind ik me netwerk/buetooth kaartje nergens meer terug
Ik ga natuurlijk niet al m'n boodschappen op de site zetten. Dat wordt een beetje saai denk ik.
Maar als het om modden gaat dan heb je nooit genoeg ruimte, gereedschap en ja geld. Dus heb ik maar weer een opbergdoos gekocht.
Er moet nodig ook wat kasten bij "IKEA" . En een slaapbank als ik even wil uitrusten van het modden.
Bekijk bijlage 15258
nieuwe telefoon motorola moto g 2014 nog geen 2 weken uit ! was het zat na 9 maanden met mijn samsung galaxy barst te werken ( allles deed het nog ;O )
Wat ga je ermee schieten? 40mm is een wat onorthodoxe maat namelijk. Vaak zie je 50mm of 85mm. Ik gok dat je er iets kleins mee wilt gaan fotograferen?
Wat ga je ermee schieten? 40mm is een wat onorthodoxe maat namelijk. Vaak zie je 50mm of 85mm. Ik gok dat je er iets kleins mee wilt gaan fotograferen?
Tijdens de nacht van woensdag op donderdag extreem veel pijn in mijn onderbuik (rechtsonder). Donderdagmorgen naar de huisarts gegaan, deze verwees me door naar het ziekenhuis en daar kreeg ik te horen dat mijn blindedarm was ontstoken en dat ik per direct geopereerd moest worden..
Vrijdag rond 12:00u 's middags weer ontslagen en gaat op dit moment weer redelijk met soms wat pijn.