Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oeh die asus Commando heb ik ook nog gehad
Daar ligt het mobo boekje, atx backplate + een chipset koeler hier nog van.
Laatste bordje wat ik nog watercooled had.
Oeh die asus Commando heb ik ook nog gehad
Daar ligt het mobo boekje, atx backplate + een chipset koeler hier nog van.
Laatste bordje wat ik nog watercooled had.
Zijn nu geld waard die bordjes
Deze uit hong kong laten komen :|, in NL en omgeving al vrijwel niet meer te krijgen voor normale prijzen. Hong kong zijn ze zelfs nog nieuw te krijgen voor ongeveer € 80 ex verzenden.
Serieus? Heb de doos 3 weken geleden met alle toebehoren vanwege opruimen hier weggegooid?
Dat mobo ligt nu bij een kennis van me wat ik zo weer krijgen kan.
Zijn nu geld waard die bordjes
Deze uit hong kong laten komen :|, in NL en omgeving al vrijwel niet meer te krijgen voor normale prijzen. Hong kong zijn ze zelfs nog nieuw te krijgen voor ongeveer € 80 ex verzenden.
Dat klopt, het gaat om een ogenschijnlijk doorsnee bordje uit 2006 met ddr2.
Maar ik vermoed dat de waarde waarschijnlijk te maken heeft met het vermeende overclockpotentieel. Op HWbot zie je namelijk dat van alle bordjes met een P965 chipset, de commando het meeste is gebruikt om resultaten te behalen.
Sterker nog: van alle s775 plankjes met ddr2 is de Commando veruit de populairste op HWbot.
Een Asus Rampage Extreme is nog populairder, maar die had al ddr3.
N.B. het aantal inzendingen voor de P5W DH Deluxe valt mij wat tegen, want die werd in die tijd gepositioneerd als het overclockbord.