Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb vandaag eindelijk deze dame binnengekregen:
Een custom Noko pols steun.
Erg blij.
Daarnaast ook nog een Roccat Kone XTD optical besteld, een Corsair Vengeance MM200 Gaming Mouse Mat Extended Edition en een Sharkoon SATA QuickPort XT USB 3.0. Oh ja, en nog een paar kleine dingetjes op Massdrop.
Na maanden research gedaan voor de voor mij perfecte (en niet al te dure) ergonomische stoel eindelijk de aanschaf gemaakt! de "Office Comfort: Leader Red"
Rugklachten zijn al bijna geheel verdwenen (eindelijk!).
Na maanden research gedaan voor de voor mij perfecte (en niet al te dure) ergonomische stoel eindelijk de aanschaf gemaakt! de "Office Comfort: Leader Red"
Rugklachten zijn al bijna geheel verdwenen (eindelijk!).
Zelf, na lang twijfelen deze kast aangeschaft ter vervanging van mijn trouwe oude Thermaltake Armor 1st gen. Nanoxia Deep Silence 1:
[PLAATJE]
[PLAATJE]
[PLAATJE]
Vind de Corsair 780T (en 600T) toch net wat té plastic-fantasic.
Een paar schoenen met wieletjes (Fila Wave Master)
Remmen eraf gedaan omdat ik die maar onhandig vind.
Rollen wel lekker met die 80mm wielen, veel sneller ook in vergelijking met m'n oude ABEC1 72mm rolletjes.
Deze zijn ABEC7 80mm, dus wel een heuse sprong verder (zat ook 10 jaar tussen m'n oude skates en deze)
Remmen eraf gedaan omdat ik die maar onhandig vind.
Rollen wel lekker met die 80mm wielen, veel sneller ook in vergelijking met m'n oude ABEC1 72mm rolletjes.
Deze zijn ABEC7 80mm, dus wel een heuse sprong verder (zat ook 10 jaar tussen m'n oude skates en deze)
Lekker man na tien jaar mag het wel
vorig jaar ook nieuwe gehaald.
Ben toen over gestapt naar K2's
Wat een verschil.
Zou ze alleen nog wat meer moeten gebruiken
Wat een verschil.
M'n eerste waren K2's, maar die werden al na 2 jaar te klein, gingen ook wel lekker met ABEC3 lagers, maar aangezien m'n voeten al groter zijn geworden, heb ik die skates van m'n broer gepakt, maar dat waren dan wel Roces skates. Met ABEC1 rolt dat echt niet.
Reden is dat ik geen zin heb om te lopen, want rollen gaat sneller en makkelijker
Eventjes wat foto's bijgevoegd:
Dit zijn m'n eerste:
Wat een verschil.
Vooral de schoen sluit veel beter aan dan de gene die ik hiervoor had (Rollerblade). Ik ga binnenkort ook eens naar K2 snowboard boots kijken, wellicht zitten die even goed. ^^