Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
??? zal je denken, maar het uitspreken van de huwelijksbelofte is dat je getrouwd bent, maar wordt niet erkend door de NLse wet. Dus ff naar stadhuis geweest
??? zal je denken, maar het uitspreken van de huwelijksbelofte is dat je getrouwd bent, maar wordt niet erkend door de NLse wet. Dus ff naar stadhuis geweest
Dead Space Origin
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Crysis 2 Maximum Edition
Dead Space 3
Medal of Honor
Mirror's Edge
Sims 3 Starter Pack
Battlefield 3
Sims 3 Date Night DLC
vond het een goed idee L3P, ik heb hem ook maar gekocht voor $5.
Heb ook Hoofdpijn gekregen....
Bruiloft was geweldig, maar alleen dat social media gebeuren... echt ongelovelijk wat mensen lomp kunnen zijn.
Zelfs je eigen ouders/familie post gewoon foto's etc terwijl we vriendelijk hebben gevraagd om het niet te doen...
Iedereen weet alles al voordat je uberhaupt zelf een berichtje hebt kunnen posten... ben wel klaar met dat facebook gebeuren...
Dead Space Origin
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Crysis 2 Maximum Edition
Dead Space 3
Medal of Honor
Mirror's Edge
Sims 3 Starter Pack
Battlefield 3
Sims 3 Date Night DLC
DVI switch met audio, als het met HDMI was, zou ik nog blijer zijn geweest (moet de pc en ps3 tesamen aan het scherm vastzetten )Ziet er wel wat lelijk uit nu :/
Me is verry happy !
Super mooie 24 pins extension kabel door Hukkel !
De rest wat er ligt van HighFlow.
Nog wat ander klein spul zoals o.a. een backplate voor mijn gtx 770.
Deze is al onderweg naar ModWithMe die hem gaat vernikkelen en de tekst PhoeniX erin graveren.