Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, je hebt dus ook al gezeik. Heb die telefoon sinds juni, heb hem nog geen week echt gebruikt, ligt alleen maar op kantoor bij Vodafone. Ga volgende week wel even klagen bij de winkel..
Mijn HTC Sensation XE werkt als een zonnetje. (al bijna 2 jaar)
Die link geld maar voor een select aantal modellen hoor, verder kan er altijd een slechte tussen zitten.
Dat geld in principe voor elk merk.
Rare is, stuur de telefoon op, krijg hem terug. Zelfde storing. Stuur hem weer op, krijg ik een mail, dat het apparaat prima werkt. Als ik er niet mee kan bellen werkt dat ding niet toch?
Bellen met een smartphone? Daar dienen die dingen toch helemaal niet voor?
Helaas een herkenbaar verhaal, vooral als het probleem gewoon is dat iets ondermaats presteert. Zo heb ik nog smartphones opgestuurd omdat de (nieuwe) batterij het geen half uur vol houd, omdat wifi maar binnen een straal van 5 meter werkte, etc. Krijg je steeds een reply, 'alles werkt nog'. Dan vraag je 'heb je wel vanop de juiste afstand getest?' dan is er ineens toch nog een probleem :|
Rare is, stuur de telefoon op, krijg hem terug. Zelfde storing. Stuur hem weer op, krijg ik een mail, dat het apparaat prima werkt. Als ik er niet mee kan bellen werkt dat ding niet toch?