Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha dat zijn er wel meer mensen, ook internationaal, maar ik wil mijn vingers zeker niet branden aan reviews/comparisons als iemand die producten gebruikt in casemods
Omdat deze spontaan niet meer leverbaar was (Heb om half 3 snachts besteld en er waren er nog 2 in-stock....) heb ik nu deze voor dezelfde prijs (20 euro goedkoper)
Vandaag is de 200x75cm poster binnen gekomen die ik 2 weken geleden besteld heb.
Ik had ook wat andere kleinere besteld helaas waren deze veel te donker :/
Mijn Logitech G35 earpads waren echt versleten, er hingen soms gewoon stukken nep leer aan mn oren.
Logitech heeft geen vervangende earpads waardoor de headset niet meer goed functioneerd aangezien het geluid niet meer wordt tegen gehouden door het leer, hierdoor ben je al bijna verplicht een nieuwe headset te kopen :093:
Ff zoeken op google blijkt dat van de Tritton AXpro de earpads passen Gekocht bij Madcatz.com en mn headset werkt weer goed .
Vandaag even een simpel netbookje gehaald om ter plekken te kunnen programmeren.
Stuk handig als iedere keer thuis achter de pc te moeten kruipen, helemaal voor de aanstaande robot.
Edit:
Ik moet trouwens zeggen dat ik windows 8 stiekem best wel lekker vind werken.